Ik vraag me altijd de meest gekke dingen af. Hebben jullie dat ook? Zo ja, ben ik wel benieuwd wat dat dan is . Zo vroeg ik me gisterenavond ineens af: Wat als ik in een coma geraak terwijl ik mijn menstruatiecup nog in heb? Wie zal ooit weten dat dat ding in mij zit? Leuker zou het zijn als iemand antwoorden heeft op mijn vragen
Mag hopen dat je partner niet tegelijkertijd in coma raakt? Die zal toch wel weten wanneer je ongesteld bent en dat je een cup gebruikt? En anders overstroomd hij vast wel een keer of loop je een keer een infectie op waarbij ze moeten zoeken naar de oorzaak.
Hahaha denk je dat mijn partner weet of ik een cup in heb? Gisteren dat gesprek dus eens gevoerd: schat, als mij nu iets overkomt dan moet jij wel weten dat ik ongesteld ben en een tampon of cup in heb! Denk je dat hij dat volgende maand nog zal onthouden?
De mijne wel hoor, en al zou hij het niet uit zichzelf kunnen onthouden, dan merkt hij het vanzelf door mijn gedrag.
Dat worst volgens mij standaard gecheckt. Een tampon zullen ze sowieso tegen komen wanneer ze iemand van onderen gaan wassen en wanneer ze een catheter in gaan brengen. Iets wat sowieso gebeurd wanneer je in coma ligt. Ze zullen dan ook het touwtje tegen komen.
Ja dat zei man ook al inderdaad, alleen word je toch niet a la minuut gewassen? Als zo'n tampon er al 6 uur in zit, ik wilde hem nét verwisselen en val ineens half dood neer in de wc Dan heb je dat ding dus vet lang in voordat ze daar achter komen volgens mij. En toen was de vervolgvraag dus: en wat als je geen touwtje er uit hebt hangen
Je hebt altijd een touwtje hangen met een tampon. Met een cup niet. Dat lijkt me wel vervelend ja.. als je op je laatste dag zit of zo, dan komen ze er pas een maand later achter wanneer je gaat overstromen
Ja dat zullen ze wel opmerken haha, als je ineens in coma raakt gaan ze natuurlijk wel van alles onderzoeken en dan komt op een scan vast wel je cup in beeld omdat er vloeistof in zit.
Of zo een SOS ketting haha Wassen doen ze miss niet gelijk, althans wel als die catheter erin moet dus waarschijnlijk sneller dan je denkt.