Dan zou ik een lekkere coleslaw maken. Dat vind ik het lekkerst om vooruit te maken. Dan trekken de smaken goed in en wordt de kool iets zachter.
Klinkt super goed en uitgebreidt wat je hebt bedacht. Wij hebben altijd vanaf 14.00 taart met koffie/thee/fris. Zijn meestal alleen de opa's en oma's dan. De rest druppelt vanaf 16:00 binnen. Dan heb ik altijd grote koude borrelplanken (verschillende kazen, worst, olijven, druiven e.d.) en wat schalen chips. Kan ik lekker allemaal van te voren bereiden. Ondertussen gaat de bbq aan. Vaak grote stukken vlees (picana's, ribben etc) en sowieso salades. Bijgerecht wil nog wel eens wisselen. Patat is wel favoriet op een kinderverjaardag. Maar loaded fries of een pasta is ook altijd succes. Aantal regels die erin zijn geslopen na iets te veel uitgeputte feestjes: - Kom je na 16:00. Mag je echt nog wel taart, maar daar staat het. - Het eerste drankje krijg je van mij. Daarna is daar de koelkast, koffiemachine e.d. - Heb ik twee hele lieve vriendinnen die mij helpen alles in een vaatwasser dan wel boodschappen krat te zetten (past niet allemaal in de vaatwasser).
ja ik heb goed gepland dit jaar. Al 2 weken elke dag wat gehaald, morgen brengt ah in de middag het drinken en de grotere dingen en morgen moet ik nog naar de slager voor de verse dingen. Man haalt zaterdag de taart en het avond eten op en voor de rest ben ik klaar. (Zaterdag ochtend krijg ik weer stress als ik alle hapjes ga snijden en voorbereiden).