hallo, ik heb een vraagje. mijn gevoel zegt dat het goed is ivm dat ik werk op een kinderdagverblijf. maar toch ben ik benieuwd naar ander mans ervaringen. mijn dochtertje is 2 keer voor een voeding al wat hongerig. ik gebruik al friso extra bij een middag fles en de laatste fles. maar dit helpt niet altijd even goed, weinig zelfs. ze is bijna 4 maand en in principe mag je dan een beetje rijstebloem er bij doen. ik ben benieuwd naar ervaringen, van wie het wel doet en wie niet en waarom. en denken jullie ook dat ik het moet doen?
Zijn hier met vier maand begonnen voor de laatste fles, waarom? Omdat jelmar een spuger was en de laatste fles hierdoor goed binnbleef als we hem neerlagen!
Bedoel jij niet Nutriton, Jbm? TS, ook rijstebloem is bijvoeding, ik verwacht hier dus verschillende meningen. Degenen die strikt niet voor 6 maand bijvoeden (ik ook )zullen het je afraden misschien. Hoewel jij het voor de honger doet, m.i. niet verkeerd!
je zegt zelf al dat het voor jou gevoel goed is in de eerste zin en dan zou ik het dus doen heb het hier zelf ook gedaan en was geen probleem, waarom ze had niet genoeg aan haar laatste fles en ze zat toen al op het maximum aantal cc voor haar gewicht..
alleen in de laatste fles voor de verzadiging in de nacht, eerst 2 sceppen zodat ie makkelijk drinbaar is en naarmate ze ouder werd krijgt ze nu 3 scheppen...