Baby ligt bij me op de bank

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Scorpio99, Jan 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

Jan 11, 2013
    464
    18
    18
    Ik heb een vraagje.. Wanneer ik mijn baby van 1,5 week in zn wiegje leg begint hij vaak te huilen dus dan laat ik hem bij me op de bank liggen op een hoofdkussen. Maar kan dit kwaad voor zijn rug? Een kussen is natuurlijk zachter dan een matras. Hij ligt er alleen op als ik erbij ben dus verder is er geen gevaar

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Kan hij niet gewoon zonder kussen op de bank? Ik denk niet dat een kussen veel kwaad kan maar het lijkt me vooral overbodig.

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier legde we haar dan op een verschoningskussen of in de wagenbak op de grond naast de bank.

4. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

Jan 11, 2013
    464
    18
    18
    Het kussen is voornamelijk dat hij niet wegzakt in de bank, want als ik op de bank lig gaat de bank op dat punt naar beneden. Zo kan hij lekker tegen me aan liggen :)

5. 27mama

27mama Bekend lid

May 8, 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Anders misschien lekker in een draagdoek?

of misschien op de matras van de wieg in de bank als je ze per se ergens op wilt leggen.

6. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lag hij altijd op mij als we samen op de bank lagen....als je er toch bij zit, zou ik dat lekker doen!

7. Lime

Lime Actief lid

Feb 13, 2013
    206
    0
    16
    Hier ligt ze ook gewoon op de bank hoor :)

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    heb/gebruik je een voedingskussen? hier kun je ze anders ook lekker in leggen. dan zakt ze ook niet weg in de bank. en anders lekker in t kussen laten liggen hoor.
    zie in je banner dat je 7 dagen over tijd bent trouwens:D

9. Linana

Linana Niet meer actief

Hij ligt er niet de hele tijd op toch? Lijkt me niet dat het kwaad kan...
    Een aankleedkussen biedt net zo min "steun" als de ondergrond niet vlak is.
    En ik denk dat op een kussen prettiger ligt dan op de bank in een gleuf tussen mama en bankstel :D

10. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Hier lag ons meisje de eerste weken ook veel bij ons op de bank. Later gingen we haar in de kinderwagen leggen, maar wel gewoon bij ons in de woonkamer. Kan geen kwaad hoor!

11. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Hier tot 5 mnd op de bank. Daarna rond 19.00u naar bedje. Dat gaf ze zelf aan. Ze werd erg onrustig en 'vervelend' omdat ze de slaap niet kon vatten. Steeds huilen en mopperen.

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    kleine lag eerst bij mijn op de borst altijd daarna in wipstoel die zetten ik op de bank omdat wij een hoekbankstel hebben dus paste dat mooi

13. leutjj

leutjj Niet meer actief

Bij ons ligt ze ook wel eens gewoon op de bank

14. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

Jan 11, 2013
    464
    18
    18
    Goed om te horen dat het geen kwaad kan :) het is voornamelijk overdag, snachts slaapt hij wel gewoon op een matras. Toen de kraam verzorger er was wou hij wel in het wiegje slapen maar als ze weg ging begon hij te huilen.

Mijn voedingskussen hoort vandaag of morgen binnen te komen dus dat kunnen we ook nog proberen, maar denk dat die juist zachter is.

Share This Page