Mijn zoontje is. 8 dec middels een keizersnede geboren. Zes weken te vroeg ivm het hellp syndroom. Hij heeft drie weken in t ziekenhuis gelegen. Heeft eerst sondevoeding gekregen. Inmiddels alweer vier weken thuis. Hij krijgt afgekolfde borstvoeding uit een flesje. Zes voedingen en de zevende kunstvoeding. Dit om hem hieraan te laten wennen mocht ik het niet meer redden met de voeding. Dit gaat goed. Aan de borstvoeding wordt bmf toegevoegd. Hij drinkt nu 6x60 en 1 x70 cc. Ik vroeg mij af tot wanneer dit nodig is. Hij woog met de geboorte 1800 gram en zit inmiddels richting de 2800 gram. Als ik over was gestapt maar volledig borstvoeding dan had hij die bmf ook niet gekregen lijkt mij? Ik ben de bmf een aantal keer vergeten. Op dit moment heeft hij sinds twee dagen last van krampen en poept niet. Kan dit hierdoor komen? Bedankt alvast!
Hi Blondie1980, Dank voor je vraag op het forum. Omdat je onder behandeling staat van een arts, willen we je hiervoor verwijzen naar je arts. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes, Samara - Nutricia voor jou