Hallo allemaal, ik zal me ook even voorstellen. Dat is wel een beetje lastig want ik wil wel graag een beetje anoniem blijven. Maar goed, ik ben 29 jaar oud en mijn man en ik zitten nu in de eerste ronde, kan dit weekend gaan testen. Vind het superspannend (en denk de hele tijd al te voelen dat het wel raak is en dat heeft ongetwijfeld iedereen de hele tijd ). Ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden dus ik probeer mezelf voor te houden dat het gerust een hele tijd kan duren. Het lijkt me leuk om op dit forum mee te praten en ervaringen te delen.
Hallo, Welkom hier en heel veel succes met alles. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn. Liefs Riv.
Spannend dit weekend testen! Hoop dat het gelijk raak is en zo niet dan hoop ik dat je snel zwanger mag zijn!!
Bedankt voor het welkom allemaal! Vandaag getest, twee keer voor de zekerheid want ik kon de eerste uitslag niet geloven, zwanger! Ben er helemaal overdonderd door want ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Nou, ik ga er van genieten en me op de andere subfora begeven.