staatsloterij

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik heb me eens later verleiden om maar eens een lot te kopen.
    10-10-2010 lot..
    maar neee...weer niets :x
    Tuurlijk ik heb geluk in de liefde zoals ze dat zeggen en niet in het spel.;)
    Maar soms denk ik, wie zou hier nu wel wat winnen?
    Zijn alle prijzen vergeven? Lijkt mij niet he.

heb jij wel eens wat gewonnen en dan bedoel ik niet je lotwinst maar die 100.000 euro waar ik nu voor ging. ;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik niet want doe niet aan zulke dingen mee, maar mijn oma heeft jaren terug weleens 20.000 gulden gewonnen.

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hadden ook een lot, maar nee weer niks. Wij hebben nog nooit een prijs gewonnen als er zoiets speciaals is. Wel als er een gewone trekking is, maar dan zijn het prijzen van 10 euro ofzo.
    HEb ook nog nooit iemand gesproken die echt veel heeft gewonnen.

Vind het trouwens wel gek dat de jackpot altijd op een 1 vijfde lot valt.

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

nee ik ook niet want doe nooit mee.. vind het weggegooid geld. wat is nou de kans dat je wat wint

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

gisteren ook mee gedaan. 2 loten maar helaas niks.

Meeste wat we ooit gewonnen hebben is 250 euro met de staatsloterij. Was van de zomer.

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    als wij eraan denken dan kopen wij een straatje 1/5 loten....
    en vaak winnen wij tussen de 12 en 17 euro...

gister zaten wij er met 4 of 5 loten heeeeeel erg dicht bij... steeds net 1 nrtje anders (letters alles klopte)... dat was wel ff balen...

hier ook nog nooit iemand gesproken of erover gehoord dat ze een grote prijs hadden gewonnen...

ze zeggen wel dat alle prijzen zijn gevallen op verkochte loten....

7. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wij hadden een heel straatje en maar € 50,-, dus eigenlijk € 100,- verlies. Beetje jammer... Ik heb ook een abbo op de staatsloterij, maar dan voor één lot. Meestal heb ik m'n inleg wel terug, voor de rest hooguit een paar tientjes ermee gewonnen.

8. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Mijn vriend koopt meestal ook wel een lot, maar afgelopen maanden niet, vergeten of zo. We winnen ook nooit iets, of een tientje of zo, niet iets waar je wakker van ligt qua opwinding, hihi.
    Een jaar of 8 geleden heb ik met mijn ex € 3.000,- gewonnen en daarvan hebben we een heerlijke vakantie in Portugal gehad en een nieuw bankstel gekocht. Toen was't weer op geloof ik. :p
    Uit mijn omgeving ken ik ook niemand die echt wel eens een grote prijs heeft gewonnen, wel heeft een vriendin van me bijna de Straatprijs van de Postcodeloterij gewonnen maar ze woonde nèt in een andere straat, maar 2 huizen verder of zo.;)

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wij hebben meestal wel een klein prijsje zodat we de kosten van het staatslot eruit halen, maar nog nooit een grote prijs. (Helaas!!!)

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Moet nog kijken of wij in de prijzen gevallen zijn.. had 5 1/5 loten..

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    10 euro, dus 5 euro verlies..

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hier ook 10 euro....nouja..hoeven we de volgende keer maar 5 euro bij te leggen...
    Maar verders nooit groot gewonnen...ach...we blijven dromen van alle dingen die we zouden doen als we flink zouden winnen hahhha

13. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    wij hadden niks we miste 1 nummertje dat verkeerd was anders 1000 euro :( maarja volgende maand beter ahhaha

14. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij hebben een keer 1000 euro gewonnen. Wilde ik de prijs ophalen, lot onvindbaar.. Wij baalden als een stekker!! Tot op de dag van vandaag lot nog steeds spoorloos.. :'( Sindsdien nooit meer meegedaan!

15. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben eigenlijk altijd onze inleg terug. Nu hadden we 4 staatsloten en je raad het nooit: helemaal NIETS!!! Dat was dan 65,-.... Volgende maand weer gewoon 1 of 2....

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    We hebben gisteren €10,- gewonnen...dus eigenlijk idd €5,- verlies.

17. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

wij hebben dit jaar geld gewonnen bij de pcl , E 3640

18. snoemf

snoemf Actief lid

4 nov 2007
    191
    0
    16
    gisteren hadden we 100,- jammer de verkeerde letters anders 100.000,- . meestal hebben we de kleine prijsjes

een collega van mijn man heeft een keer ik dacht 3 miljoen gewonnen bij de postcode loterij en een tante 100.000 gulden bij de staatsloterij

19. Niike

Niike Actief lid

31 aug 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    25,- dus 10- winst

Deel Deze Pagina