hoi dames , even van Me afschrijven . papa belde Me vanmorgen. gelukkige verjaardag!!! Helaas is hij niet goed meid , mama is met de ambu naar het ziekenhuis gebracht . suiker is over de 400 , ze is weer weggevallen , word in coma gehouden , en ze word beademd . weeral , das nu al de 4 de of 5de keer . Niets in haar bloed is goed . gaat ze der weer kunnen doorvechten ? pffff ik vrees ervoor ze is zoo zwak en heeft het al paar keer overleeft , dat blijft niet. Duren . positief blijven , maar hoe dan ? ze is niet eens stabiel genoeg om overgebracht. Te worden naar een univwraitair ziekenhuis . wou effe Men ei kwijt
Pff heftig hoor! Wil je veel sterkte wensen... En ook proficiat, hopelijk dat op je verjaardag er een klein wonder mag gebeuren voor je moeder.
Gefeliciteerd meid, je ben toch jarig ondanks dit treurige bericht. Ik hoop dat het je moeder weer gaat lukken meis. Mijn broertje ook met high op de ic gehad recent. Ook kantje boord.. Ken de situatie dus.. Duimen draaien hier!
Papa belde net , haar hart is ook niet goed veeeel te hoog en dan ineens valt het bijna weg , voorlopig hersteld ze zelf wel haar dips . Pfff wat een achtbaan weer
Heel veel sterkte, en toch ook gefeliciteerd. Ik weet hoe het voelt mijn moeder werd geopereerd met mijn verjaardag, dat is zoo niet leuk.
Heel veel sterkte voor jou en je familie, hopelijk komt je moeder er goed door, dat zou het mooiste verjaardagskado zijn.