Toh was het 433 , ik ga echt niet liegen , snap dat het misschien niet geloofwazrdig aankomt na dat topic over kanker en zwangerschap etc maar het is echt zo . Geloofde h3t ook niet maar heb wel het bewijs gezien .
Meid, wat erg en dan ook nog op je verjaardag. Heel veel sterkte en ik hoop dat je moeder weer zo sterk is om eruit te krabbelen. Digiknuffel!
Suikerwaarde van 433?? Dat lijkt me sterk. Toen bij mijn broer diabetes werd geconstateerd zat hij met zijn waarde kantje boord, namelijk 25. Maar sterkte met je ma, hopelijk komt ze er weer bovenop.
Ik denk dat de 400 de Belgische waarde in Mg/dl is, omgerekend naar de Nederlandse waarde is dat zo'n 22 mmol/l. Sterkte ermee
Volgens mij woont TS in België, daar worden bloedsuikerwaarde anders weergegeven. Dus deze waarde kan zeker kloppen.
Ah vandaar, dacht mischien moest het 43.3 zijn. Weet dat een waarde van 35 levensbedreigend is. Maar misschien is dat in Belgie idd anders.
Idd belgie rekend anders in ieder gevl is ze natuurlijk in coma gegaan maar krijgt ze nu medq om niet te ontwaken ivm beandeming staat ju op 70% etc probeer grote update te posten ma internet valt altijd weg
Sterkte meid! Ik werk zelf met diabeten dus ben er behoorlijk in thuis. NL waarde zit ze dan rond de 24.0 mmol/l. Zou het niet zijn dat haar suiker door die infectie wat ze ergens zien zo hoog is? Dat zie ik wel vaker. Heeft ze iets van prednison gebruikt want ook dat kan de suikerwaarde flink verhogen. Ik denk even mee. Mocht je vragen hebben, mag je me gerust een pb sturen ik zal dan kijken of ik ze voor je kan beantwoorden.
Sterkte met je moeder en beterschap voor je kleine meid! Je hoogzwangere zus zou ik mij niet te druk om maken.
het is weer net als alle andere keren , een soort septische shok ofzoiets , ze heeft enorme koorst gehad vanacht , die hebben ze wel onder controle gekregen , kweken van de bacterien zijn nog niet binnen .
tuurlijk kan dat!!ik woon in belgie(=een andere manier van waardes meten)en als ik slecht sta heb ik 240 en dat is dan gewoon thuis.mijn nichtje heeft in coma gelegen(diabetes type 1)met 468 dus dat kan echt wel hoor.ik moet een uur na het eten onder de 140 staan.
het klinkt een beetje alsof er iets mis is met haar pancreas?ik hoop natuurlijk dat het helemaal iets anders is maar ik heb jaren op oncologie gewerkt en als je een tumor hebt in je pancreas dan krijg je heel hoge suikerwaardes en koorts enz....
mama is wakker en van de beademing !!! helaas is haar suiker wel een probleem dus word ze naar de diabetis afdeling gedaan en word er gekeken welke dosis meds ze gaat nodig hebben