Een nieuw gourmetstel, maar welke?

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Tja, dan sta je bijna op het punt te gaan gourmetten (met Kerst), heeft het oude beestje het begeven.
    (gelukkig kom ik er nu achter en niet pas met Kerst zelf:$).

Ik zit een beetje op internet te kijken welk gourmetsel goede reviews krijg, maar ik kom er niet helemaal uit. Het aanbod is erg groot.

Welke hebben jullie, en bevalt deze??

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

We kregen net een c1000-folder in de bus. En daar staat een Tristar Gourmetstel in voor €14,99(normaal €24,99) geschikt voor 6 personen.

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf een wokgourmetstel. dit werkt super! de pannetjes zijn lekker diep dus erg makkelijk om een beetje rijst in te bakken met groenten. erug lekker met allerlei sausjes op tafel, beetje rijst, beetje bami, verschillende groenten, geklutst ei etc...
    Verder worden de pannetjes goed heet dus als je vlees bakt is het snel gaar. zelfs biefstukjes gaan prima! ik ga even zoeken welke het precies is en dan zet ik hier nog even een linkje neer.

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

O, dat is een leuke aanbieding!

Het merk zegt mij niet zoveel, is er iemand die er een heeft van Tristar toevallig?

5. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Polletjepiek

Ik heb zelf zo'n wokpannetjesset van dat merk en is wel goed hoor.

Zit net de folders te bekijken en zal eens kijken of er nog meer aanbiedingen zijn:

- scheer&foppen een princess voor € 27,95(gourmet, raclette:(, steengrill en grillset in één)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn ouders hebben jarenlang 1 gehad van Tefal.
    Deze had het na 15 jaren begeven.
    Toen een goedkope gekocht van princess, hij heeft minder vermogen en wordt dus ook minder warm, waardoor het allemaal langer duurt.
    Kwaliteit vind ik ook minder.
    Toen nog een andere geprobeerd van de aldi....en dat was precies hetzelfde verhaal.
    Dus mijn moeder heeft nu weer een tefal gekocht.

8. Polletjepiek

Saturn
    * Tefal wokset € 66- 6 wokpannetjes met anti-aanbak, grillplaat met anti-aanbak, 1000 watt, regelbare thermostaat
    * Tefal gourmetset € 44,- bakplaat met 8 gourmetpannetjes met anti-aanbaklaag

Kijkshop
    Bestron gourmetset € 12,99 Geschikt voor gourmetten, grillen, racletten of gratineren. Grillplaat met anti-aanbak, 6 pannetjes met anti-aanbak.

9. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
  10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Owwww, jullie hebben helemaal de moeite genomen om er link's en prijzen bij te zetten, helemaal super!!!!!

Ik ga morgens eens even rustig kijken wat allemaal een optie zou kunnen zijn en dan op pad.....Denk dat ik 'm inpak voor onder de boom....Niemand rekent er nog op dat we gaan gourmetten omdat ik al een alternatief menu aan het maken was.

Thanx meiden!!!:):)

11. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Wij zouden ook een Tefalset kopen voor 35euro. Na wat rondneuzen vonden we bij bobshop.nl de laagste prijs. (Bij Scheer en Foppen nu 38euro dacht ik)
    Wij hebben nu een hele oude van Tefal.

12. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
  13. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    wij hebben hem toen voor rond de 50euro gekocht,

en beleven er veel plezier aan :D

Dus aankomende Zondag mag hij weer dienst bewijzen,
    dan zijn we met 4 volwassenen.....

En daarna is het gewoon alles even afspoelen onder warm stromend water, een ZACHTE afwasborstel even eroverheen halen en schoon

wij hebben hiervoor ook een princess gehad, maar daar waren we niet over te spreken,werd niet goed warm, en pannetjes werden snel slecht.

mijn schoonouders hebben al geloof 15 jaar hetzelfde gourmetstel van Tefal, maar die heeft z´n dienst bewezen, en ook hun gaan rondkijken voor een andere. Maar Tefal is zowiezo een van de betere is mijn mening.

14. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
  15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Voor 18 euro bij de Albert Heijn te koop vorige week ( hier hadden ze er nog genoeg)

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Was dat een Princess???

Deel Deze Pagina