Hi dames, Ik durf het steeds meer te geloven! Ik ben zwanger van de tweede! 😄 Bij onze zoom D. Heeft het Door een cyste bij de eileider 2 jaar geduurd voor we zwanger waren. Nu al in ronde 3... wauw! 😊 Hopelijk is het een plakkertje en mogen we maart 2017 ons tweede wonder verwelkomen. 😍 Omdat ik al 1x een vmk, 1x een mk en 1x een ma heb gehad (voor de geboorte van onze zoon) vind ik het reuze spannend. Testen geeft wat rust merk ik. Testen lopen goed op, dus zodra ze op zijn (nog 4x kv en 2x cb digitaal met indicator) stop ik ermee. 😉 Morgen maar even de vk bellen en opgeven voor mvm als ik een knaller heb. 😅
Gefeliciteerd!! Wanneer was je nod? Ik had t vrijdag, ook positieve test! En loopt op. Vind t ook super spannend door eerdere miskraam met 8 wkn Geniet er van!
Dank meiden! NOD moet nog komen (als we uitgaan van LF van 14). Ben nu 13DPO. Eerste ronde was mijn LF 14, tweede ronde was mijn LF 10. Dus wanneer NOD precies was/is, is niet bekend. Ik hou het op LF van 14 en betekend dus dat NOD dinsdag is.
Thanks ladies! Pffff... test van vanmorgen leek lichter. 😮 Hopelijk blijft het wondertje plakken.
Gefeliciteerd MRCD! Hier bijna hetzelfde verhaal, alleen is onze oudste niet van augustus maar van december! Hier vandaag ook een positieve test in handen. Ik leef met je mee en zal duimen voor een mooie plakker! ! (hier heb ik nog twee testen op voorraad, dus mag van mezelf nog twee dagen!)
Mrcd zet je testen eens naast elkaar op de foto. Soms is een test lichter maar dan is de controlesysteem ook lichter. Hopelijk is dit bij jou ook het geval
Ik vrees dat het niet goed zit. 😔 Heb opeens ergere buikkramp en de testen zijn niet weer opgelopen. Pfff. Zo onzeker ben ik.... 😓
hmm dit ziet er idd niet zo positief uit vrees ik... heb net iets vergelijkbaars gehad (11 t/m 16 dpo licht positieve testen) en uiteindelijk 's avonds met 16dpo toch ongesteld geworden. hoop dat het bij jou beter afloopt!