Standaard heel vroeg ei??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby14, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby14

baby14 Actief lid

3 nov 2013
    172
    0
    0
    Ik heb begrepen dat het gebruikelijk is dat je ongeveer 14 dagen na de eerste dag dat je ongesteld bent je eisprong hebt. Even uitgaande van een cyclus van 28 dagen.
    Nu denk ik dat ik standaard een heel vroeg ei heb?? Zou dit kunnen of zou je dan geen cyclus van 28 dagen hebben??
    Meestal verlies ik na een dag of 6 geen bloed meer ook geen bruin maar (nu ik erop let) heb ik dan gelijk dag 7 heldere dunne afscheiding.....
    Ons eerste kindje was een complete verassing maar ik weet nog dat ik toen ook dacht dat ik later vruchtbaar zou zijn(buiten de vruchtbare dagen om klussen). Ik weet dat ik dit kan testen door ovulatietesten maar was benieuwd of meer mensen dit herkennen of ook hebben.

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hoi baby,

Ja dat kan hoor.vaak had ik een week voor mijn ei al waterige afscheiding.
    Ik heb een cyclus van 28/29 dagen en mijn ei rond dag 12/13. Deze maand zelf alop ddag 11. Mijn lf is 17 dagen, die is weer wat langer en daarom heb ik wel een cyclus van 28.

Succes!

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik had dat deze ronde: 7 dagen ongi, 1 dag niks, toen al vruchtbare afscheiding (gedurende 2 dagen). Ging ook lekker vlot door ;).

4. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    Ik heb een cyclus van 28 dagen maar nog steeds geen positieve ovulatietest. wel had ik gisteren een beetje rekbaar slijm vandaag niet meer.. kan het toch zijn dat ik mijn ei dan heb gehad of nu heb? ik heb ook wel gehoord dat er vrouwen zijn die nooit een positieve ovitest hebben

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het kan wat korter maar niet korter dan zo'n 10 dagen (dag 10 je ei).

6. baby14

baby14 Actief lid

3 nov 2013
    172
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! ben niet zo heel vreemd dus:)

Deel Deze Pagina