IoL Examens - DipTrans: Iemand ervaring mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lachebekje87, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Hey hier ben ik nog maar een keer...:p

De titel is denk ik wel duidelijk maar misschien toch maar een beetje meer uitleg ;)
    Ik ben aan het overwegen om mee te doen aan IoL examens de zogenaamde DipTrans (Diploma of Translation) Engels-Nederlands, net zoals ik een verhuis naar Engeland niet uitsluit.

Ik wou vragen of hier soms dames aanwezig zijn die dit gedaan hebben, waar jullie cursus gevolgd hebben of hoe jullie voorbereid hebben?

City University in London biedt een langeafstandsopleiding speciaal voor deze DipTrans, dit zou een jaar duren maar je kan het ook in verschillende modules doen, eentje begint al in september... Natuurlijk dit kost geld net als de examens, en goedkoop is het niet echt. Zo ver ben ik dus al in de info ^^

Ik ben normaal het doordenkende typetje maar de laatste weken heb ik zo van die impulsen dat ik een echt warhoofd word! Ik raak er gewoon niet meer wijs uit :(

Dus ervaringen alsjeblieft?! Heel erg alsjeblieft want veel vind ik er niet echt over dat recent is :(

Dank jullie wel voor de aandacht!

2. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Niemand? :(

3. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    ik ga hem ff naar boven halen in de hoop dat iemand het ziet die me kan helpen!

4. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Up :(

Deel Deze Pagina