Happy horse knuffel hangende aap

Discussie in 'Meld onveilige producten en situaties' gestart door Muis87, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als kraam/kerstcadeau heb ik een knuffeltje van happy horse gekregen. Het gaat om een hangend slingeraapje van 26 cm wit met een klein tuftje oranje haar op zijn kop. Dit beetje haar laat los en kan dus in de mond en neus van je kleintje komen.
    Alleen te gebruiken als je het aapje eerst met een schaartje bijknipt.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik zou ook even happy horse mailen. Die gaan erg goed om met dit soort dingen. Er staat een productcode op 1 van de etiketjes die aan de knuffel zit. Maar dan kunnen ze ook gelijk kijken of er iets fout is gegaan in het productieproces.

3. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Happy horse heb ik al gemaild. Ik ben benieuwd of ze er wat mee gaan doen, zal het hier wel laten weten.

4. VeiligheidNL

VeiligheidNL Veiligheidsexpert

5 mrt 2014
    542
    4
    18
    Signaleren, onderzoek naar veiligheid en het stimu
    Amsterdam
    Hoi Muis87,

Goed dat je het bij Happy Horse en hier hebt gemeld. Als er meer mensen zijn met hetzelfde euvel, horen we dat hier graag.

Groet, Angela
    VeiligheidNL

5. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Contact gehad met Happy Horse. Knuffel is al 10 jaar in het assortiment en deze klacht was nog niet eerder geweest. Ze gaan ervan uit dat het een productie fout is geweest of iets dergelijks. Ik heb de knuffel terug gestuurd en er zonder extra kosten een grotere knuffel voor terug gekregen. Heel netjes opgelost vind ik!

Deel Deze Pagina