Terughaalactie zwitsal op t wangetje

Discussie in 'Meld onveilige producten en situaties' gestart door Bouwjaar1979, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Zie foto (wordt gedraaid geplaatst??)

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
  3. VeiligheidNL

VeiligheidNL Veiligheidsexpert

5 mrt 2014
    542
    4
    18
    Signaleren, onderzoek naar veiligheid en het stimu
    Amsterdam
    De NVWA heeft ook de terugroepactie gemeld. Zie: NVWA | Belangrijke veiligheidswaarschuwing Zwitsal Op ‘t Wangetje

Zwitsal heeft besloten tubes met de nieuwe formule Zwitsal Op ’t Wangetje 100 ml terug te halen. Zwitsal heeft geconstateerd dat deze formule in enkele gevallen kan leiden tot huidirritatie, in de vorm van rode wangetjes, die na enige tijd weer wegtrekt.

groet, Digna
    VeiligheidNL

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Mijn oudste kreeg van alle Zwitsal een rode huid/uitslag. Het is behoorlijke troep volgens mij, al vind ik het wel jammer. Dat luchtje hoort toch een beetje bij babies, Bij de tweede maar niet aangeschaft voor de zekerheid.

5. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had deze ook gekocht voor onze dochter.... Ze begon gelijk te wrijven tegen onze broek en even later waren d'r wangen helemaal rood en dik. Daarna allemaal vlekken in de nek ook nog. Hele erge reactie dus terwijl ze altijd alles van Zwitsal heeft. Ik ben dus blij dat ik mijn geld kan terug krijgen.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Aha, dit verklaard dus de huiduitslag bij m'n jongste! Had E voorheen niet....

Deel Deze Pagina