Happy-Kidzz BEDANKT

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ben ik blij om :D

2. Que

Que Niet meer actief

Heb stom toevallig een foto van de 2 sven-en op het springkussen. Pb me je mailadres maar als je die wilt hebben en als je de foto's van de vogelshow wilt hebben natuurlijk ook.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat lief van je flowertje. En zo te lezen was het een topdag!

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

leuke reacties!

Ik vond Yara nog erg klein maar wie weet in de toekomst. Al zou het natuurlijk leuk zijn als we dan niet meer in de sh.. zaten maar dan kom ik wel vijwillige ofzo ;)

Ik heb iig zin in de 18 e :) hoop dat dat net zo leuk wordt als de reaties die ik hier lees :)

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hihi vagans je wilt niet weten meid ;) er is zo veel leuks ik zeg lekker niks maar jullie mogen namens mij met mij mee ik ben uitgenodigt en mag 2 gezinnen meenemen jullie worden door de organisatie van de kerstfair in de watten geleg spannend spannend hihi

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

hihi, ben super benieuwd, ben al aan het nadenken wat ik aan moet trekken hahahaha.

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    je mooiste kleding hihi

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ga mn best doen! Maar ben na mn zwangerschap wat afgevallen waardoor veel niet meer past en er zijn niet zo veel centjes voor een nieuwe garderobe... Maar ik ga mn best doen, desnoods leen ik wat ofzo

9. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Que, wat fijn dat dat jullie een leuke dag gehad hebben!

10. Que

Que Niet meer actief

Het was echt een dag om nooit te vergeten. Gewoon alleen al om een lach op die 3 mannetjes van hier te zien. En dan vragen mag ik een snoepje pakken of wat voor drinken mag ik vragen. Heb gezegd jullie mogen vandaag alles behalve red bull want dan slapen ze niet meer en gaan ze stuiteren.

Nee echt wij hebben alle 5 genoten van deze mooie dag! Even weg van de ellende even een onbezorgde dag!

11. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Wat leuk dat het zo goed bevallen is :) . Vond mn meisje echt nog te jong om ons op te geven en daarnaast werd een vriendin haar dochtertje gedoopt. Vond ik ook een bijzondere gebeurtenis.

Ik hoop dat 2012 ons jaar gaat worden en natuurlijk voor de rest hier. Ben druk opzoek naar een betere baan. Ik hoop t zo dan is dat een zorg minder!

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Prachtig initiatief hoor Flowertje!

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165