opvallend veel mensen in mijn omgeving hebben de griep te pakken. toeval of bij jullie ook? ik begin zelf ook symptomen te vertonen, terwijl ik nooit griep krijg.
Ja, er heerst het een en ander. Hier een flinke verkoudheid met heftige hoesten. Maar nou te zeggen het is griep.. Daarvoor missen we de spierpijn en de hoge koorts
Meerdere denk ik. Atans zie bij mijn clienten 2 varianten die met verkoudheid en hoesten en met echt buikgriep. Erg vervelend! hoop het zelf niet te pakken te krijgen. Moet afkloppen want krijg eigenlijk nooit de griep.
Jup! Hier ook last van....niet de echte griep maar wel lamlendig voelen van alle symptomen.. Verkoudheid nog het ergst. Dochter en man hebben het ook....
Als er niks heerst, dan maakt dat je toch niet minder ziek? Lekker belangrijk of er iets heerst. Het hele jaar heerst er ergens toch wel iets. Beterschap!
Toevallig laatst bij de huisarts geweest voor de kinderen en die vertelde dat er idd een virus in de lucht hangt.
Hier is het ook bingo. Vorige week de jongste, nu de middelste en intussen zijn de kinderen van mijn zusje ook ziek geworden. Hier is het veel hoesten, koorts, overgeven, algehele ellende eigenlijk.
Ik heb geen griep meer gehad sinds ik ergens onder de 15 was ofzo... Ik hoor altijd veel mensen klagen over de griep en denk vaak dat het overdreven wordt en als ze echt griep zouden hebben dan zou je er ook niks van horen want die mensen liggen te ijlen en het uit te slapen op de bank of in bed of in het toilet.. Het zweverige gevoel als je dan echt even naar het toilet moet kan ik me nog goed herhinneren en tegen de tijd dat je de bank weer rijkt is ook echt al de energie op.. Volgens mij gaat buikgriep wel echt flink door de rondte..
Ik heb een jaar of 3 geleden echt griep gehad...zal niet meer gauw zeggen dat ik griep heb! mijn god eat was ik ziek!!! Ik kon helemaal niks..zelfs naar de wc lopen was teveel. Het heeft zeker anderhalve week geduurd! Niet normaal. ee heerst nu ook vanalles. Was vorige week strontverkouden en flink hoesten! mijn dochter heeft nu buikgriep. ..
Ik heb ook een jaar of 3 geleden echt de griep gehad. Jeetje als je dat hebt dan noem je iets anders niet meer de griep. Kon niks meer. Na een kleine twee weken ging het weer een beetje maar het heeft zeker een maand geduurd voor ik weer fit was.
Ik begin net weer een beetje op te knappen, maar was ook flink aan het hoesten inderdaad. Mijn broer ook en nu beginnen een paar vriendinnen ook te piepen, dus hier gaat in ieder geval wat rond.
Ja er heerst altijd wel wat in de wintermaanden geloof ik . Jongste is sinds kerstavond ziek, koorts, hangerig, moe en veel slapen, ook overdag. Ze hoest wel wat naar niet heel erg. Zelf ben ik ook niet helemaal lekker, mijn holtes zitten vol denk ik (word elke dag met hoofdpijn wakker) en oorontsteking (alleen gehoorgang gelukkig dus geen pijn). Oudste is van de week jarig dus hoop dat iedereen dan weer beter is en ook dat ze zelf niet ziek wordt.
Yep hier een kereltje met longontsteking en middenoorontsteking. Echt helemaal ziek, slap, hangerig.. echt doodziek. Gelukkig slaat de AB aan...
Yep. Finley was er de hele week door geveld. Snotverkouden, erge hoestbuien, 's avonds benauwd en hoge koorts. Twee keer bij de huisarts geweest. Flink griepvirus. Bij Aiden, mijn vriend en mijzelf is het bij een flinke verkoudheid en hoesten gebleven.
Buikgriep gaat hier juist gelukkig niet rond. Twee huisartsen hebben mij afgelopen week bevestigd dat er hier een virus rondgaat met flinke verkoudheid, hoesten en koorts. Maar gefeliciteerd dat jij al sinds je 15e geen griep meer hebt gehad en dus een extreem goede weerstand hebt.
Yep. Ik heb het ook te pakken. Vanaf woensdagavond verkouden met een zere keel. Vanaf donderdag hoesten en koortsig. En vanaf gisteren flink rugpijn... wel balen hoor van de kerstdagen...
Griep heb ik dan niet maar ben toch al zeker 2 weken zoet met hoesten proesten en een ab kuur verder. En ja het liefst lig ik de hele dag op de bank en mijn bed maar dat kan niet als moeder zijnde. Dus tja griep of niet door gaan moet ik toch wel gelukkig is het wel kerstvakantie pff dat scheelt echt heel veel geen kind naar school brengen halen.