Klopt niet helemaal. De marokkaanse keuken is een mediterrane keuken, en het is bekend dat dat gezonder is dan de noordwesteuropese keuken.
hier heeft ze het over: ja seg marokaans eten is net zo lekker en gezond als nederlands, belgisch, of zels indisch eten da's toch geen friet? en het klopt niet want marokkaans (mediterraan) IS gezonder dan de vet en vleesrijke nl/bel keuken.
nochthans staat de nederlandse en belgische keukens bekend voor de vele groenten die zelfs moeilijk vers te verkrijgen zijn in andere landen en schreef ook mits aanpassing van kruiden en specerijen dus vervangt de boter door olijfolie en het valt best mee lijkt me hoor. marokaans eten geef je ook niet aan je kleine met al de kruiden erin toch?? dus dm als je me quote dan wel tegoei hé en niet een klein stukje van de zin. lijkt me soms toch dat je al de wijsheid in pacht hebt van de wereld en bij deze laat ik de discusie maar even want het gaat hier der gewoon over dat ts een leuke tijd heeft gehad maar zoals gewoonlijk in deze topic is het een welles / nietes spel en t'is me veels te warm om me daar mee bezig te houden. kan je deze topic niet beter kindergarden club noemen
chayenna krijgt nu ze 15 maanden is nu pas af en toe dan een frietje of een stukje frikandel maar met 6 maanden vind ik wel een beetje te jong ja zitten ze net aan de fruithap en groentehap maar dat is mijn mening natuurlijk ik doe het zo en andere moeders doen het weer anders toch. liefst gina
tis inmiddels wel duidelijk dat jij geen "ervaring" hebt met beide, anders zou je weten dat het geen "donder" uitmaakt.... welke "keuken" je ook hebt, "allen" heb zij hun eigen "bereidingswijze"...en in "allen"wordt hetzij bij de 1 vet, hetzij bij de ander "olie" gebruikt, maar over het algemeen genomen, is het een bij de ander minder "vetrijk" dan bij de "ander" maar tis maar "net" over welk "gerecht" je het ook hebt... "simpelweg" houd toch op met dat "krampachtige" domme gedoe...wil je je kind een "frietje" geven, geef die lekker, wil je je kind een stukje "komkommer" geven geef die lekker, laat de ander lekker datgene doen wat hij of zij leuk(lekker) vindt zonder met al die stompzinnige voor en oordelen te komen... elke keuken heeft zijn eigen voor en nadelen...en geen gel*l over "mediterranee" of niet...blijft hetzelfde laken een pak...( big smiley)
Nou dan zal ik wel een IQ van onder de 10 hebben ondanks dat ik mijn VWO-diploma heb en rechten heb gestudeerd....... Lekker dat hij zo heerlijk heeft zitten smullen! Ysabelle krijgt ook wel eens een patatje als wij patat eten en ze vindt het wel lekker! Dus waarom niet? Ik prop haar echt niet vol met een hele bak friet of zo!
@kuki weet jij dan niet dat junk food troep is? Verbazingwekkend! Waar heb jij je diploma gekocht dan?
Zo dus ik word ook nog beledigd ook........ Ach sommige mensen weten gewoon niet beter......... of weten juist alles beter.......he MamaDeluxe.....
Jij beledigde jezelf door je aangesproken te voelen door mijn post, die jij overigens verkeerd begreep blijkbaar.
Nee, ik word beledigd, ik beledig niet mijzelf. Is toch iets anders (toch geleerd op de uni hoor...).
Hier ook een afgestudeerde moeder die af en toe heerlijk geniet van die 'troep' en haar kind dat later ook zeker af en toe zal laten doen... En laten we elkaar nu eens even lekker in elkaars waarde laten en iedereen het lekker op zijn of haar eigen manier laten doen...
Daar kan ik mij helemaal bij aansluiten. Dat vind ik gewoon zo jammer van deze site, dat je gewoon gigantisch wordt afgeschoten op bepaalde dingen. Geniet lekker van je kinderen, laat elkaar in elkaars waarde en doe wat jij denkt dat goed is voor jouw kind!
Zou toch mooi zijn als iedereen dat deed. En verder respect voor Smoeki, ben het roerend met je eens. Maar het zou misschien ook helpen als jij niet iedere x tegen dirksmamma in gaat. Eigenlijk zouden we haar negatieve em betweterige antwoorden gewoon moeten negeren Zo nu weer ontopic: Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad bij de Mac. Hij vond het vast prachtig!
Ik werk bij de Mac en wij gebruiken gewoon vloeibare plantaardige frituurvet,en de frietjes zijn van Mccain. Wessel was 14 maanden toen hij zijn 1ste Happy meal kreeg met een knijpfruit,hij vond het heerlijk
Hallo he waarom moet hier zo'n groot topic over komen. Wat zou hij er van over hebben gehouden die paar frietjes.Zou hij gelijk overgewicht hebben gekregen? Laat iedereen toch in zijn waarde. En als ze gezellig bij de Mac zitten waarom zou hij dan geen frietje mogen.Ookal is hij 6 mnd.Hij gaat er echt niet dood aan. Jullie zullen mij dan wel heel erg slecht vinden. Mijn kleine vent heeft met 8,5 PENSSOEP gegeten. En ik zal je vertellen hij vond het heerlijk en heeft er niks aan over gehouden Verder eet hij heelveel uit de Hongaarse keuken en eet hij alles met ons mee.Dus ook wat patatjes.En kruiden eet hij ook gewoon.Alleen geen zout. Laat iedreen het toch op zijn eigen manier doen.Ze wilde alleen maar vertellen hoe leuk het was.En geen aanvallen om te krijgen.
hihi, de geitenwollensokkentypes zijn ook weer geland in een ongezond topic.... Zij krijgen later lievere/betere kids omdat zij niet in de mac zijn geweest toen ze klein waren of zo
Meiden, er komt weer een slotje. Ik (persoonlijk) word helemaal niet goed van de voedseloorlogen die hier in dit subforum gehouden worden. En met mij, zijn er velen. Dames, het kan ook anders................