Wat een geweldig nieuws! En ik hoop dat je baby nog lang blijft zitten! Succes met leuke dingen doen.
He, wat een goed nieuws. Fijn dat je weer wat mag doen! Want als je niets mag geniet je toch niet half zo veel van je zwangerschap als wanneer je leuke dingen doet (met je dochter). Genieten dus!
DIT KAN JE TOCH NIET MENEN????? vanmorgen bij de huisarts geweest. diagnose: bekkenpijn. doorverwezen naar fysio en moet rustig aan doen!!! was ik eindelijk verlost van mijn bedrust, heeft het nog geen 24 uur geduurd of mag ik weer op de bank gaan liggen. en het ergste van alles, wat heb ik gedaan in die tijd dat ik geen bedrust had? ben naar de apotheek geweest en heb tv gekeken. jak. ben het echt beu nu!
Always look on the bright side of life - baby zit er nog in, - je bent al dik 35 weken! - je bent fijn thuis Hoop dat ik dat in de toekomst ook mag meemaken! of val ik nu onder de categorie dooddoeners.. zoals: Ach hij is wel vroeg geboren,.. maar NU gaat alles toch goed!!! ..hihi Ik zit ondertussen uit te kijken naar de verjaardag van mn zoontje! ik heb een taart besteld en uitnodigingen verstuurd met een zelfgemaakt gedicht erop. en inmiddels is het vandaag de datum dat ik gisteren bloedverlies kreeg en vandaag werd opgenomen in het ziekenhuis. Gek zeg. Maar ik zal nu weer aan het werk, groetjes
Miffy, balen zeg! Maar rustig aan doen is geen volledige bedrust toch? Dus je kunt wel lekker een beetje je gang gaan, als je maar geen lange stukken gaat lopen of zware dingen gaat sjouwen lijkt mij? Probeer toch lekker zo veel mogelijk te genieten! Ons Kleintje, gek is dat he, om die datum voorbij te gaan! Ik verwachtte op die dagen dat het "weer" zou gaan gebeuren. Geniet lekker van zijn verjaardag (en van de voorbereidingen)! Het is een gekke tijd, maar eigenlijk ook een heel feestelijke mijlpaal!
heb je ook helemaal gelijk in! mag in principe ook niet zo klagen, maar merk wel dat ik deze zwangerschap veel zwaarder vind dan de eerste. toen was het ook zeker niet makkelijk, maar heb nu echt ieder kwaaltje voorbij zien komen wat ik kon krijgen. een soort afstreeplijstje voor de baby-uitzet, maar dan in vervelende zwangerschapskwaaltjes zeg maar. dacht onder de bekkenproblemen nog wel uit te kunnen komen, maar helaas. dat beloofd wat voor de bevalling: inleiden, uitscheuren, knippen, pomp tang en dan toch maar een keizersnee? wel erg spannend voor je dat de eerste verjaardag zo dichtbij is! ik liep toen ook al de hele week van te vorien: vorig jaar was ik dit aan het doen, vorig jaar was ik dat aan het doen. (al was dat bij mij geen ziekenhuis en bloedingen, maar meer winkelen.. het gebeurde vrij onverwacht!) geniet ervan hoor, 1e verjaardag is zo speciaal!
goed dat je weer thuis bent... en nu maar ervoor zorgen dat de kleine zich nog ff rustig in je buik blijft zitten... rustig aan doen he...
grr. het is geen BI (gelukkig) maar doordat mijn lichaam mijn gewicht niet meer aankan zijn mijn bekken/heupen/rug op slot gesprongen, en doordat beeb is ingedaald kunnen ze nu niet meer terug. (of zoiets. dit begreep ik uit het verhaal van de fysio.) de enige manier om dit op te lossen, is te bevallen. dus na weken lang hopen dat ze niet te vroeg geboren zou worden, is het nu bijna hopen dat ze niet nog een maand blijft zitten. natuurlijk kies ik voor de gezondheid van de baby en hoop ik dat ze nog even blijft zitten, maar ik kan bijna helemaal niks meer en ga echt kapot van de pijn. dus hoop nu met heel mijn hart op week 37, ookal wil dat zeggen dat ik dan precies in de verhuizing beval. jakkes. had gewoon graag willen genieten van het feit dat ze nog steeds in mijn buik zit, en nu is dat dus de oorzaak van de pijn. (niet mijn dochter natuurlijk, maar mijn lichaam!) (sorry hoor, ik ben wel aan het klagen de laatste weken. ik ben echt wel blij dat ze nog steeds binnen zit! alleen die kwaaltjes...)