Je was al prachtig maat nu ben je WOW!!! Je mag echt trots op jezelf zijn hoor! En ik zou je zelfs maat 38 geschat hebben zo op het oog! Succes met de borst o.k in Jan en dan genieten van je nieuwe jij! Enne 'ik vind mezelf niet mooi?? Misschien even brilletje kopen want je bent een super knappe dame!!
Wat een lieve reacties !! John mijn man heeft ook alles mee gelezen en zat helemaal te glimmen.Heel leuk !
Wauw! Geweldig! Trouwens, ik vind je wel een mooie vrouw hoor en dan heb ik het niet alleen over je uitstraling! Mijn oude buuf had het ook laten doen maar die heeft na de operatie kantje boird gelegen... Ze was in het scheperziekenhuis in emmen 'geholpen' door een arts die een beunhaas was... Het heeft haar niet zoveel resultaat opgeleverd dus...
Nou ik heb hier écht geen woorden voor hoor! Jouw foto doet mij zwijgen! Ben jij dat wel ? Werkelijk ongelooflijk. Geniet van jouw nieuwe "ik", van jouwe nieuwe leven. Wat zal jouw kerel trots zijn met zo een lekker wijf!
Wauw! Wat knap van je zeg!! En wat zie er super goed uit!! Voor jou iig een mooi begin van 2013, geniet ervan!!
Nondeju wat zie jij er top uit!! Mooie foto van jou en je man/vriend?? Wat kijken jullie beide apetrots zeg,en dat mag ook zeker! Mijn moeder heeft ook al heel lang het advies om dit te laten doen,mar ze wil het niet. Ze is al heel lang te zwaar,heeft diabetes,en na haar kanker met chemo en bestraling hebben haar spieren een flinke optater gehad. Ze kan nu ook mede door haar overgewicht en de pijn in haar spieren niet veel meer. Ze heeft een scootmobiel,wat voor haar gewicht niet bevordelijk is,en ze wonen nu in een senioren woning omdat ze het poetsen niet meer aan kon...hulp wou en wil ze nog steeds niet... De reden dat ze geen operatie wil is dat de zus van mijn vriend dit ook heeft gehad,en nu helaas nog steeds erg ziek is. Haar lichaam pakt geen vitamines meer,ze is graat mager omdat ze niet kan eten...hierdoor durft mijn mam het niet... Meid ik vindt het knap dat je het hebt gedaan,diep respect!!! Veel succes in januari met je operatie,is dit dan de laatste?? Liefs Petra
Mee eens! Meid knap dat je de stap hebt gemaakt. Ziet er heel goed uit. Je ziet gewoon dat je er gelukkig mee bent, heel mooi.
Potverdrie ben er stil van. Wens je al het goeds voor 2013 ... je kan alles aan dat zie je maar weer! Dank voor het zijn van een voorbeeld hoop dat ik je ga volgen in 2013!
Wauw! Wat een doorzettingsvermogen. Wilde nog wel even iets vragen over je schildklier, je hebt geen medicatie meer nodig? Had je last van hypo of hypertheroide? Ik ben bezig met mijn zoveelste dieet maar ja mijn schildklier waarden zijn niet goed dus er gaat geen gram af