Een goed tehuis voor mijn 2 hondjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Moonfairy, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo allemaal, ik zit dit echt met pijn in mijn hart te typen..Ik heb een jack russel benji van 2.5 jaar en een boomerhondje malthezer x shitzu jessy van 2 jaar..ik heb pas een baby'tje en ik kan ze echt niet meer de tijd geven die ze verdienen,kortom werkt mijn vriend hele dagen en zit ik abslouut niet lekker in mijn vel..dus nu mijn vraag is hier iemand die deze 2 lieve hondjes wil hebben ik hoef er niks voor alleen een goed tehuis met iemand die lekker veel met ze wandelt enz je krijgt er alles bij Bench en voerbakjes etc... ze zijn heel lief maar heel druk,en ik trek het echt niet meer..misschien is hier een consequent baasje? ze hebben bij mij qua liefde gewoon te kort..ik hou heel veel van ze nogmaals,maar ik kan het echt niet meer aan :cry:

Heb je interesse stuur me dan ff een pbtje ik woon vlakbij haarlem..en ik kan foto's sturen op verzoek!

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ach meissie toch... wat jammer zeg! Zo iets gaat je echt aan het hart hé? Weet je zeker dat er geen andere oplossing is? Ik wens je heel veel succes bij het zoeken naar een nieuw baasje.

MAARRRRR als ik je een tip mag geven....! Vraag WEL geld voor je beestjes. Zo kan je zien dat mensen bereid zijn wat over te hebben voor je schatjes .... Als je een hond gratis 'weggeeft' mag Joost weten waar hij terecht komt...

3. Niet meer actief

Ik vind dat ze gelijk heeft!
    Succes

Liefs

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik zou idd geld vragen. je kunt altijd nog, als je je keuze gemaakt hebt voor een goed huisje, tegen de mensen zeggen dat je er alsnog geen geld voor hoeft.

5. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Wat vervelend zeg...

Misschien kun je er ook voor zorgen dat je ze eventueel nog 1 x in de zoveel tijd mag op komen zoeken, dan kun je ze toch nog een klein beetje zien, en kun je zien of ze het goed hebben?

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Jammer dat je zo ver weg woont! Hier hadden ze prima in de roedel mogen leven, maar zonder auto is het voor ons helaas niet te doen om helemaal naar Haarlem te rijden.

Voor wat betreft geld vragen, tsja, ik zou nooit betalen voor een herplaatshond, wel sta ik altijd toe dat de oude eigenaren komen kijken en hou ik ze regelmatig op de hoogte.
    Zo heb ik er hier nu al 3 rondlopen en zo heel af en toe komen hun vorige baasjes nog even kijken naar ze.

7. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Misschien dat Claudia ze met de spullen naar jullie toe kan brengen?

wat betreft het wel of geen geld vragen, ik zou zelf ook geen geld vragen om de simpele reden dat de dieren al wat ouder zijn en dat de mensen dan toch vaak weer tegenhoud om de honden samen aan te schaffen.

Je kunt altijd nog afspreken dat je een keer bij de mensen thuis gaat kijken of weet ik veel wat, vaak doe je wel een indruk op bij een bezoek en zie je gauw genoeg of mensen een klik hebben met de honden of niet.

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Waar woon je?mijn vriend heeft geen probleem om ze te komen brengen! je zou ons er erg mee helpen! ;)

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Je zegt dat je van je hondjes houdt....heb je er dan helemaal geen rpoblemen mee om ze naar vreemden te brengen? :confused:
    Wat ik me afvraag,....als je kindje straks te druk is....wat ga je dan doen? :rolleyes:

Ik zal wel heel klierig overkomen, maar ik kan hier best misselijk van worden.
    Enig idee hoeveel huisdieren het veld moeten ruimen als er kindjes komen?
    Zo zielig... :cry:

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63

Niks meer aan toe te voegen. :evil:

Groetjes Tamara.

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik dacht al dat ik de enige was.... :rolleyes:

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Nee hoor Sandra, ik zat te bedenken of ik er op zou reageren.
    Vindt het jammer dat de hondjes het veld moeten ruimen, omdat er even minder tijd is en iemand minder lekker in haar vel zit.
    Lijkt me juist lekker om even naar buiten te gaan en lekker uit te waaien met de hondjes en de kleine.
    Buitenlucht is gezond voor een mens.

Zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen om mijn chocolabje de deur uit te zetten, tijd is altijd te maken.
    Ik hoop dat de hondjes een gouden mandje zullen vinden.

Groetjes Tamara.

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @Taby en Sandra: ik denk niet TS op jullie mening zit te wachten... daar gaat het topic tenslote niet over....

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Oooow :( Idd zielig voor die beestjes zeg!

Is het ook geen optie voor je om er in ieder geval één te houden? Of werkt het gewoon echt niet meer?

Een hondje zou ik graag willen, maar bij mij is het al een gezellig kattenparadijs, met de derde alweer in aankomst... dus ik denk dat ik helaas niet kan helpen :(

Wel raad ik je aan om ze niet op marktplaats te zetten, daar zitten veel dierenhandelaren! Gewoon om eng van te worden.....
    Mijn moeder is een maine coon fokster, en zit regelmatig op MP om dat soort figuren eraf te kicken! Het aantal ervan is enorm!

Iig succes verder!

15. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ben t ook met je eens hoor SandraK..

Geen haar op mijn hoofd dat onze honden weg moeten voor de kleine.. Ook voor een hond heb je gekozen.. Zeg ik dan altijd maar...

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Je bent idd een beetje een vervelende klier en ik heb niet om rare meningen gevraagd,dus ik snap niet waar jij je mee bemoeit!

Dom wicht

17. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    juist dat ze er geen geld voor vraagt laat zien dat ze toch wel genoeg van der beestjes houdt
    en ze kan die hondjes ook aan de poost van t asiel binden of in t bos dumpen en wegrijden . dan is dit toch wel de meest liefdevolle manier om je hondjes een nieuwe kans te geven .

helaas heb ik een heeeel erg lieve amerikaansestafford die niet met andere hondjes in huis kan leven ( en daarom ook bij ons geplaatst is ;) ) .
    Hoop dat je je hondjes een liefdevol plekkie kan geven waar ze wel de tijd en aandacht krijgen die ze verdienen .

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    En over mijn kind moet je al helemaal je mond houden,want dat is wel heel anders! ben jij nou volwassen om honden met kinderen te gaan vergelijken?? en heb je geen fatsoen meegekregen vroeger om je ook maar enigzins in te beelden in andermans situatie??

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Joh, reageer er niet op. Zo wakker je alleen maar een discussie aan die dit topic misschien verpest. Gewoon reageren op replys waar je wat aan hebt ;)

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    En had jij nog wat?

Deel Deze Pagina