Ik gebruik voor binnen gebruik ook gips. Voor buiten Ultra cal 30. Dat is beton. Maar ik doe stippen/dotting. Maak er geen happystones van.
Hier vandaag mijn eerste steen geprobeerd te schilderen. Zelf half tevreden omdat ik m wat lompig vind. Morgen middag kan ik 'm vernissen en eind deze week als ik er meerdere heb laat ik ze zwerven
Heb deze met dochter gemaakt. Bovenste 2 zijn van mij. Inmiddels zwerven ze ook al, heb ze nog niet voorbij zien komen op de verschillende FB groepen haha
Een van mijn kinderen heeft er inmiddels 2 gevonden. De ene heeft een nummer, de andere niet. Moet je ze ergens als gevonden aanmelden of zo?
Hier in het dorp liggen ze ook! Soms vinden we er 4 op een dag, maar heel vaak ook helemaal niets. We nemen ze meestal even mee naar huis en verstoppen ze weer bij een volgende wandeling. Hele mooie stenen houden we iets langer Wij hebben nu ook zelf acrylstiften en verf gekocht. Nu nog op zoek naar vernis.
Wat leuk zeg! Misschien kan ik dat ook doen met mijn meiden op het eiland waar ik woon. Ik heb ze hier nog niet gezien, behalve bij het 'paaseieren ' opduiken in zee. Wat voor verf gebruik je?
Ik zie ze steeds liggen in bloemenperkje langs de gevel van m’n huis. Ik laat ze maar liggen... heb dr niks mee
Hier in de omgeving wordt het volop gedaan! Heel leuk om te zien op de facebook groepen. Ik heb ze echter nog nooit gevonden hier, misschien omdat ik ook niet goed zoek
Thanks, ga ik daar maar op zoek. Hebben wij een leuke bezigheid deze vakantie. Vandaag goede stenen opgedoken in zee. Maandag even opzoek maar acrylstiften!
Ik blijf het leuk vinden om te doen. Ik maak er ook behoorlijk wat. En hierdoor maak ik wel elke dag mijn ommetje. Meestal worden alle stenen wel gevonden want de volgende dag zie ik ze niet meer. Sommigen plaatsen de stenen inderdaad op de fb pagina maar een hoop mensen niet. Het is leuk mijn steen terug te zien maar als dat niet is dan is het ook goed.