Ik heb zin in een happy topic. Ik ben benieuwd wie er zeker dacht ongesteld te worden en zwanger bleek te zijn. Ik lees zo vaak de omgekeerde situatie ( kwaaltjes maar niet zwanger) dat het me leuk lijkt om nu eens een paar positieve verhalen te lezen. Graag een zo mooi omschreven verhaal Waarom ik het wil weten? Gewoon, het is zo leuk om te lezen. Leuk voor de positieve input Even voor de duidelijkheid vooraf: ik vraag dit niet vanwege mijn eigen cyclus, want op het moment dat ik dit schrijf ben ik nog lang niet zover (7/8DPO). Merk dat velen hier graag advies geven (lief hoor!) maar dat is dus niet nodig nu! :-D
Nou, dat was dus bij mij het geval. Ik was net gestopt met de pil en wachtte al 4 maanden op mijn eerste ongi. Dus toen ik rugpijn, pijn in mijn tepels, een rommelende buik en emotionele buien kreeg dacht ik dat mijn eerste ongi er wel aan zat te komen (met de pil nooit last gehad van klachten, dus ik was nu op het ergste voorbereid) En toen bleek ik al 6 weken zwanger te zijn
Ik. Bij de derde. Ik had zulke buikkrampen en rugkrampen. Was er gewoon chagrijnig van. Weer een maand voorbij. In de stad uit pure frustratie een test gekocht en op de pot van de Hema getest. Zo van: dan weet ik het 100% zeker. En toen: een tweede streepje
4de ronde 3 negatieve testen gehad, had alle hoop al opgegeven. Had trouwens ook geen klachten. 3 dagen voor NOD stond mijn bmm helemaal open, toen dacht ik, morgen ongesteld. Maar die kwam er niet. Heb toen op NOD een test gedaan omdat verschillende collega's me zeiden dat ik straalde... en ja hoor, tegen alle verwachtingen in een 2de streepje! Vrijdag eerste echo, ben benieuwd om ons boontje voor de eerste keer te zien!
heerlijk topic, dat geeft de burger moed! Ben er namelijk ook heilig van overtuigd dat ik niet zwanger ben!
Ik! Bij de eerste zaten we ondertussen in ronde 23, beetje moedeloos was ik ondertussen en ook het vertrouwen was foetsie. Op nod getest, negatief. Flink balen natuurlijk.... De maand erop zouden we terug naar het ziekenhuis gaan maar daar zag ik als een berg tegenop. Twee dagen later besloot ik nog een keer te testen. In die 23 rondes al vaker gehad dat, als ik de bevestiging had van niet zwanger, ik ongi werd. Aangezien we die week erna op vakantie zouden gaan, wilde ik wel graag ongi worden (geen gedoe in de vakantie enzo). Ik voelde me ook totaal niet zwanger dus vol ongeloof staarde ik naar de test..... Eindelijk een 2e streep!
Ik, wel zonder 'happy end' want heb nu een ma. Maar aan het eind van mn cyclus zat ik te wachten op symptomen zoals ik die bij mn vorige zwangerschappen had; moe, zere borsten, misselijkheid.. maar nee, niks van dit alles! Jammer, dacht ik, laat die ongie dan maar snel komen! Maar op een ochtend kwamen mn testjes binnen die ik besteld en ik dacht laat ik die eens toen. 2 streepjes!! He?!!! Voelde me echt totaal NIET zwanger!! Zo vreemd! Testjes werden die dagen daarna toch echt donkerder! Dus niet iedere zwangerschap is hetzelfde, denk je dat er geen hoop meer is, je lichaam kan je soms flink voor de gek houden! Helaas heeft dit vruchtje zich niet goed ontwikkeld, dit zagen we op de echo met 8w. Met 10w ben ik gecuretteerd, vorige week donderdag.
Ikke.. Ik had in augustus een curretage gehad vanwege een MA, daarna op vakantie gegaan.. Ik zat te wachten op mijn eerste menstruatie, had ook wat buikpijn, gevoelige borsten e.d. maar het zette maar niet door. Ook kreeg ik 's nachts steeds trek.. ML vond dat ik maar een testje moest doen, en ik had er nog wel eentje liggen.. En ja hoor.. knalpositief.. Dacht eerst nog dat het rest hcg was van de MA, dus naar de VK, en jahoor.. een prachtig vruchtje te zien op de echo. Nu dik 35 weken onderweg..
Ik! Mijn vriend moest de enkele dagen na mijn Nod geopereerd worden aan zijn teelbal omdat hij met spataders zat die zijn vruchtbaarheid beinvloedde. Bleek dat ik toen net zwanger was
Ja hier. Waren een half jaar bezig en voor vriend duurde het te.lang. Bang dat er iets aan de hand zou zijn. Ik zou even een aantal maanden weer aan de pil gaan. Uiteindelijk pil aangevraagd en werd maar niet ongesteld. Ik had echt de klachten, krampen/rugpijn/hoofdpijn. Week overtijd getest, omdat ik dacht toch niet zwanger te zijn. Maar menstruatie bleef uit en positief!
Ja, ik ook! Was ervan overtuigd dat ik elk moment ongesteld zou worden. Had dezelfde buikkrampen als elke week. Het was dat ik een test deed omdat ik de volgende dag een tattoo zou laten zetten en mijn vriend wou zeker weten dat ik niet zwanger was.. Ik heel nonchalant test gedaan, niks van verwacht.. en daar was het streepje .. Na 2 maanden al.. nooit verwacht!
Bij de eerste zwangerschap waren we helemaal niet bezig met zwanger worden (1x onveilige sex gehad en geen flauw idee wanneer m'n eisprong was, omdat ik nog niet zo lang gestopt was met de pil). Ik kreeg last van puistjes en m'n mestruatie zette steeds maar niet echt door. Een aantal keer een paar druppeltjes bloed en dat was het. Maar ik dacht dat dat was, omdat ik nog aan het ontpillen was. En om zeker te weten dat ik niet zwanger zou zijn even snel een testje gedaan. Binnen een record-tijd 2 dikke strepen. Ik dacht toen nog dat die 2e streep wel weg zou gaan binnen de afleestijd, haha, dus heb daar echt nog een paar minuten naar zitten staren . Maar toen bleek ik dus al 8,5 week zwanger. (Helaas 2-ling bij 18 weken verloren). Bij tweede zwangerschap (waar we gelukkig ons zoontje aan over hebben gehouden) op m'n NOD een paar druppeltjes bloed, dus daar ging m'n hoop. De volgende dag bleef m'n temperatuur wel hoog, dus toch maar even getest en zwanger.
Bij mijn oudste was het een complete verrassing! We hadden alleen 3 dagen voor mijn ei geklust. En daarna voelde ik niks. Echt helemaal 0,0 symptomen. Maar ik was na 15 dagen nog niet ongesteld. Toch maar een test gedaan en daar was al snel die 2e streep zichtbaar!
Bij de tweede had ik dat. Het was net de eerste ronde dat we weer gingen proberen zwanger te worden. En toen ik in de buurt kwam van m'n NOD, voelde ik de gewone ongesteldheidskwalen. Kramp, zelfs wat licht bruin bloedverlies. Zal wel niks worden dus, dacht ik. Zou ook wel bizar snel zijn. Maar 4 weken na de eerste dag van m'n laatste menstruatie was er geen echt bloed. Tja, dat kon wel, ik was sinds de geboorte van de oudste niet echt regelmatig te noemen. 's Avonds toch maar een test gedaan. Verdorie, die liep helemaal niet goed door, ik zag de vloeistof niet ver genoeg door het testvenster gaan. Mopper mopper mopper, ik wilde 'm al weggooien. Toen dacht ik: toch even proberen of hij wel doorloopt als ik 'm onder de kraan houd. Toen liep hij wel meteen goed door, en ik zag ook vrijwel meteen een heel dikke teststreep verschijnen. Ongeloof, dat was het vooral, wat ik toen voelde. M'n vriend was niet thuis, en ik wilde het toch echt even delen. Dus heb ik toen een ZP-vriendin een pb-tje gestuurd met de veelzeggende titel 'EEEEEECHT WAAAAR???!!!' Wat zat ik te stuiteren. Volgende ochtend nog eens getest, en dat ging wel meteen goed. Het resultaat van dit hele verhaal zie je in roze letters in mijn onderschrift staan.
Dit geeft de burger moed! Ik zit op de wachtbank om verdrietige reden diep te wensen dat het deze ronde echt raak is! Dus ik voed me maar met posi verhalen en andermans posi testen hihi.
Hier ook overtuigd dat ik ongesteld zou worden. de krampjes begonnen alweer en mijn temperatuur was gedaald 4 dagen voor NOD. Ik wilde niet og 4 dagen lang hoop hebben op niks dus ik heb getest en tot mijn stomme verbazing twee streepjes. Een week later zat ik bij de gyn omdat ik mijn bloeduitslagen zou krijgen, maar kreeg een echo