Goedemorgen lieve mensen, Even een vraagje... Is het mogelijk om op dag 10 je eisprong te voelen en toch een cyclyus van 28 dagen te hebben? Ik heb (als het goed is) mijn eisprong een keer gevoeld, en misschien ook de innesteling maar dit kan natuurlijk ook psygisch zijn . Ik voel mij hartstikke zwanger, en ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Ik ben er natuurlijk wel vroeg bij, want mijn ongesteldheid moet pas a.s zondag beginnen met een cyclsus van 28 dagen. Eigenlijk was het de bedoeling om 2 maanden te ontpillen, dus als het niet zo is... Ook geen probleem..... Maar voel me zo.... anders Alvast bedankt ladies!
het zou kunnen dan heb je een korte LF als je zeker je ei heb gevoeld dan zou ik pas donderdag weer een testje wagen dat is nu natuurlijk te vroeg
Je kan het proberen, maar ik zou vooral niet teleurgesteld zijn als je een negatieve test in je handen krijgt. De kans dat je HCG hoog genoeg is, is wel klein. En ik weet uit ervaring hoe duur al die testen voor je NOD kunnen zijn.... Misschien is wat geduld beter
Normaal is het gemiddeld 14 dgn na je eisprong je nod Tenzij je een korte LF heb dan is je nod eerder. Houd wel rekening dat je een negatieve test kan krijgen omdat je voor nod test
Ja, wachten is inderdaad beter he. Ik weet het! Bij onze dochter getest op de dag dat ik ongesteld moest worden en deze was positief. En nu met een 2e, echt geen geduld haha. Ik voel mij zo "zwanger" en dacht dan moet ik wel iets zien op de test hahahaha.. Ik ben zo benieuwd.... !!
Nee vandaag niet Ik wacht wel tot het weekend, die witte test van gisteren zit nog in mijn hoofd haha....