slaapschema baby 3 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door demy25, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demy25

demy25 Actief lid

25 okt 2010
    101
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik zou graag eens willen weten hoe jullie de slaapritme van een3 maanden oud baby combineren met het halen en bregen van een peuter naar de psz.

Onze dochter wil alleen maar s'middags op bed slapen en in de ochtend en begin van de avond niet terwijl ze dan wel moe is.
    Ze ligt nu tegelijk met haar broer die s'middags ook gemiddeld nog even 2a3 uur slaapt op bed. Maar s' ochtends blijft veel huilen omdat ze moe is maar ook niet in bed wil liggen, vaak valt ze wel in de box in slaap of inde maxi cosi als we onze zoon ophalen.
    met mijn zoon heb ik gewoon bij elke teken van vermoeidheid op bed gelegd, maar doordat zij het tweede kindje is en ik dus ook onze zoon moet halen en brengen kom ik vaak niet uit en ben ik bang dst ze op den duur overprikkeld raakt want ze komt toch het meest tot rust als ze op bed ligt
    hoe hebben jullie dit aangepakt?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Kan je haar niet in de kinderwagenbak leggen? Beneden ofzo...
    Of als je je zoontje gaat halen alvast erin leggen met een vest eronder zodat als je weggaat je alleen de armen erdoorheen hoeft te doen

3. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu nog maar 1 kindje maar als ik 's ochtends of 's middags een afspraak heb terwijl Liam al ruim van te voren zijn voeding heeft gehad en dus normaal om die tijd in bed ligt dan leg ik hem bij dat slaapje meteen al in de kinderwagen met een dun dekentje. Is het dan tijd om weg te gaan dan een dikker dekentje erover heen (natuurlijk afhankelijk van het weer) en dan kunnen we gaan. Meestal slaapt hij dan lekker verder en hoef ik hem niet te storen in zijn slaap.

Liam slaapt namelijk alleen in de avond zo ontzettend vast dat ik hem van bed naar box/wandelwagen kan dragen en hij zo verder slaapt.

4. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ben ik ook benieuwd naar!

Dit is mijn eerste kindje dan maar hij slaapt zo slecht! Overdags wil ie bijna niet slapen alleen bij mama ;).
    Vorige week begon ik met buikslapen, en dat ging prima! Hoefde m maar neer te leggen en hij was vertrokken, maar dat is nu ook niet meer :-S. En als ik m smiddags in bed leg wil ie echt niet slapen, maar zodra ie op mn borst ligt slaapt meneer.

Heeft iemand hier tips voor? Ik kan dus overdags echt helemaal niks doen!

Deel Deze Pagina