Gefeliciteerd! Wat betreft de misselijkheid; daar had ik met 4 weken nog helemaal geen last van. Kwaaltjes zeggen echt niet zo heel veel, probeer te genieten!
Ik heb zelden zo'n duidelijke test gezien van de action! Dat zit vast goed! (en misschien ben je al iets verder dan je denkt, bijv door een vroege eisprong). Weet dat de kwaaltjes in het prille begin niet altijd constant zijn! Het 'echte werk' begint vaak pas in de zesde of zevende week. Maar het kan ook zonder al te veel kwalen helemaal goed gaan, bijvoorbeeld bij mezelf, ik was maar een week of twee een beetje weeïg misselijk in week 7 en 8. Probeer er niet teveel op te focussen, daar kun je enorm (vaak onterecht) onzeker van worden. Oh ja, vergeet ik het bijna: Gefeliciteerd!
Bedankt allemaal! Het moet gewoon nog ff landen haha. Mijn borsten zijn nu al dikker jemig en ik zie de aderen al tevoorschijn komen. Gaat kennelijk veel sneller dan bij de eerste....
Mooie test, gefeliciteerd! Ik lees vaker dat de action tests niet zo donker worden, maar ik had ook zo'n test op nod. Laat je niet misleiden door je kwaaltjes. Ik ben ook heel onzeker geweest daardoor en nu kotsmisselijk de hele dag. Dus ik zou zeggen geniet er nog even van