Ik ben ook sinds vandaag bezig met Happy Harvest. Vind het wel grappig (ik heb jullie toegevoegd als vriendjes op hyves).
sparen en soms een x geluk aan het rad vandaag 20 credits gewonnen, en er staat eeen filmpje over london die je kunt kijken en een gratis credit krijg. custard machine zijn ze mee bezig daarbij heb je straks boter en eieren nodig en mischien kaas weer ik nie.
als je na credits gaat in hh, na beneden scrollen dan staat er alle gratis etc daar even onder kijken er zijn ook enquetes die gratis zijn en waar je alleen maar dingen moet beantwoorden zonder gegevens tegeven. maar moet je even kijk ik kan dat niet meer zien wat er nu is
zit er nu rond te neuzen, tot nu toe nog niks gezien van een filmpje ofzo. wilde net wel lijstje invullen maar kreeg melding dat er nu geen lijsten waren
dan is het filmpje alweer weg , bij mij verdwijnt dat auto als ik het al gedaan heb. zal als er nieuwe zijn hier neerzetten
Ja ik had dat ook al! ik moest nog kaartjes via vistaprint zou er lekker veel krijgen dus heb ik gedaan! Maar nog niks zou kwartiertje duren maar is nu al wel om geloof ik! Zal toch niet een nepper zijn maar uhmz,, mijn koetje heeft nog maar 11/100 voer maar als ik voer dan zegt hij: ik heb nu geen honger, hoe moet ik dat doen dan?
je kunt je koe pas echt voeden als ie helemaal geen voer meer heeft haha. Kan dat het wat langer duurt hoor is wel eens vaker zo.met bestellingen heb ik het nog niet gedaan maar goed ben benieuwd. wel moet je hyves ff afsluiten en opnieuw opstarten roozjuh ze heeft geen melkkoe maar een gewone die je straks kan slachten. En die test kwam ik ook niet voor in aanmerking haha en de rest doe ik niet waar ik gegevens moet invullen Tante van mn mannetje doet alles ik durf t nie
Sinds vandaag speel ik ook fishdom, naast hh Ook best leuk, maar wel met minder mogelijkheden dan in hh denk ik. En ik word thuis uitgelachen omdat ik roep dat ik over een uur mijn paarse bonen moet oogsten
Mikki hoe vaak mijn man wel niet zegt dat is toch geen boederij, heb jij daar ooit wel eens van gehoord, heb jij ooit die beesten gezien op een boederij, waar komen die planten dan vandaan. hahaha Hier heeft ie een receptie vanavond dus kan lekker mn gang gaan
ja haha uiteindelijk alles wat je koopt gaat dood hoor, deze kun je slachten en krijg je vlees voor wat je weer kan verkopen je hebt ook een koe voor coins en die geeft melk die verdwijnt na een x aantal dagen en die melk kan je dan verkopen of bewaren voor de custard machine. ik deed in het begin alles verkopen om zo aan geld te komen haha. pas vanaf level 15 begint het vastzetten van dingen
wie het niet speelt zal het nooit snappen! Ik hoorde ooit over een kennis van een kennis dat die zijn wekker zette, zodat hij 's nachts de oogst kon binnenhalen op farmville. Toen ik dat hoorde dacht ik echt: Maar inmiddels begin ik het te begrijpen Vooral mijn karbonades hou ik scherp in de gaten