Elmo dat is dus wisselend mijne kon wel op de bbq en hield er een paar van over apart he zag de klacht al op het forum. ik ben ook met mn 2e bezig
Oh, das zeker gek. Mijn man was net te laat met zijn eerste (bleef lang hangen in leven 3-4, zijn kalkoen) en die kon net niet op de bbq).
Ow, shit, hij zegt nu dat hij niet heeft gekeken. Omdat die van mij niet kon, heeft hij hem meteen verkocht...oops
Zijn jullie ook zo verslaafd aan het rad? Ik heb 1 keer 50 credits gewonnen. Nu heb ik helemaal geen credits meer,iedere keer als ik een level verder ben gaat de credit naar het rad,in de hoop dat het geluk weer heb maar helaassssssss:x
@nathalie: Hahaha ja, dat heb ik ook. Ik heb ook een keer 50 credits gewonnen. Daar heb ik mijn kerstman van gekocht. Ik baal wel dat ik nooit een olifant heb kunnen kopen voor 1 credit. Ben wel online geweest toen, maar er was niets over bekend. Volgende dag krijg je bericht dat er de avond ervoor een olifant in de uitverkoop was
Nathalie hier nog credits staan maar bij elke level draai ik 1 x en heb nu ook al paar keer flink gewonnen Bonnie die olifanten actie is uitgesteld hoor omdat het spel niet goed liep dus die komt nog
Ah mooi, ik ben gek op olifanten dus die wil ik wel een op mijn boerderij Mijn kalkoen kon trouwens ook niet op de bbq. Heb 'm ook gelijk verkocht.
Ik heb ook 1x 50 coins gewonnen. Flamingo van gekocht (die levert echt veel op) + wat extra grond Nu heb ik nog iets van 7 coins. Gooi niks meer in het rad, gele rozen genoeg :S
ook mijn sneeuwman is dood zie ik nu. rad draaien? 1x gedaan en kreeg iets van 50coins... had er pas 2.5miljoen *zucht* was een nutteloze draai dus. denk niet dat ik het nog een keer ga proberen
Hahaha ja die gele rozen, ik wordt er ook gek van. Of dat liefdesmest...... Wat heb ik daar nu weer aan. Geef mij maar gewoon credits, dan kan ik weer wat land bij kopen.
Ja precies, credits! Toen die actie liep dat je voor 1 credit kerstcadeaus kon kopen, had ik manlief natuurlijk flink gespekt. Later dacht ik dat ik hem nog meer kon geven....bleek dat het toen om credits ging! Baf, mijn hele verzameling credtis weg...vond ik echt vals!
ja geef mij ook maar een bulk credits, aan die coins heb ik echt niks. over BBQ gesproken... heb net m net geupdate enuhh kzie nu dat ik een kalkoen erop kan gooien maaruhh die had ik 5min ervoor nét verkocht... ZUCHT! heb gelukkig al wel nieuwe kalkoen kunnen kopen vlak voordat de kerstspullen eruit gingen, dus poging nummer 2 duurt alleen heel lang voordat dat beest klaar is
Dan hoop ik dus dat hij er wel op kan. Misschien ligt het daar inderdaad wel aan. BBQ upgrade of niet (of hij past).
Ik had provence bijen gekocht omdat ik geroosterde honingdauwkip wilde maken, maar nu blijkt die honing helemaal niet mee te tellen bij dat gerecht. Ik had die andere, duurdere, bijen moeten kopen :x:x:x: Zonde van mijn credits.
mikki zijn veel mense de mist mee ingegaan. Ik koop ook alleen nuttige dingen waar ik echt wat mee kan. Wil nu eigenlijk weer een stuk grond maar 15 credit, dus maar ff wachten tot ik aan t rad kan slingeren hahaa en hopen op veel geluk hahaha.
net aan rad gedraaid, krijg ik dat verdomde Energie Drankje !! daar gaat weer een credit naar de maan
POTVERDORIE! dacht laat ik maar nog een gokje wagen op dat rad. en wat krijg ik? zo'n domme gele roos!