een van jullie vroeg net aan mij wat ik nog nodig had voor de machine? (wilde reageren druk ik met me suffe kop op verwijderen! nu weet ik niet meer wie hahaha) waar kan ik zien wat ik nodig heb dan? en is die al vrij PS: ik heb de olifant ook! hihi PSPS: ik heb ook altijd die domme dingen heb het nu 7x gedaan en maar één keer credits
als je bvb de custardmachine koopt voor 1000 coins meen ik zie je wat je nodig hebt om hem op te bouwen. je melk van die ene koe van 10 punt moet je wel even vergenedelen kun je als je die machine hebt kaas van maken
Mijn koe gaat over een paar dagen dood, en ben er deze week pas achtergekomen dat je die melk voor de custardmachine kan gebruiken. Dus als een gek een custardmachine aangeschaft, maar nu kom ik nog staal tekort...arrrgggh! Ik heb mijn melk nu wel vergrendeld, maar ik had dus veeeeeeel meer melk kunnen hebben als ik niet alles al verkocht had.
Ik ook! Ik heb nu geprobeerd een enquete in te vullen voor credits maar hoe weten hun nu bij wie ze die credits moeten bezorgen.... :S Kan niet werken dus....Ik geloof dat iemand het hier ook al gezegd had.
gaat gewoon via je ip denk ik, ik heb iig al een aantal ingevuld en netjes gehad. Nikki das mooi balen jah, maar nu gewon sparen heb ik je in mn lijst dan moet je maar ff zeggen wat je nodig bent
bij de enquete die je hebt ingevuld staat bij hoelang het duurd voor dat je het krijgt, meestal 15 minuten. ik heb een aantal keer zo een enquete ingevuld en kreeg het steeds netjes bijgeschreven