had ik ook al gedaan Maar na een half uur zijn ze er hoor! Best een mooi systeem . 6 credits erbij. Bedankt voor de hulp!
net een vreselijk lange vragenlijst ingevuld. heb niks zien staan dat er credits bijgeschreven zouden worden, dus ben heel benieuwd. hoop het wel anders heb ik net 20min weggegooid van mn tijd
meiden kan ik pas vanaf level 10 die machines? en kun je dan al wel van te voren zien wat je nodig hebt?
Een Olifant die bananen geeft...hmmmm Ach, hij levert dik 800.000 coins op dus mij hoor je niet klagen Nog 2 levels en ik kan energiedrankjes weggeven
elmo vind die energie drankjes geen klap aan haha bezigbijtje hm ja dat zou kunnen nou gewoon veel staal,verf,schroeven en hout vragen
Ik heb nog niet alle machines aan de praat maar weet iemand waar ik een overzicht kan vinden wat ik nodig heb om erin te stoppen? Dan kan ik dat alvast gaan sparen. Ik had zelf al bedacht dat ik druiven nodig heb voor de wijnmachine en wol/katoen voor de spinmachine. Ik heb ook nog een kalkoen liggen die nog niet op de BBQ kan. Weet iemand hoe vaak je moet upgraden voordat die erop kan?
als je de machine koopt en je legt hem in je tuin neer en je klikt erop kun je zien wat je nodig hebt. bbq is volgens mij 3x dan is ie volledig uitgebouwd en kan de kalkoen erop
jeeej 6 credits erbij van die vreselijk lange vragen lijst! heb toch maar weer 1 poging gedaan op het rad en raad eens? EEN ROOS!!! ik kom om in die rozen pfff. geef me gewoon is credits, stom rad. nu 4x een roos gehad, 1x energymedicijn en 1x coins... kortom: nutteloos en doe t niet nog een keer
haha....ik net gedraaid en 2 credits erbij. Gisteren was ik bezig om de vragenlijst over dat drankje in te vullen....bijnaaaaa klaar, druk ik op een knop, site weg..aaaahhh
Danjo: Ik weet wat ik nodig heb om de machines op te bouwen maar ik wil juist weten wat er in moet als ze klaar zijn.