even een vraagje tussendoor: als je een hond hebt, staat er nog 10 beentjes tot level 1. Hoe krijg je het voor elkaar dat hij 10 beentjes heeft? Bedoelen ze daarmee, de benen van mensen die jatten
Ik weet wel dat je met een toverstok je hond kunt laten levelen....hoe dat zit met die beentjes weet ik niet.
beentjes moet je kopen, maar ik zelf heb ze nog nooit gezien. kost volgens mij 1credit maar dat weet ik niet zeker
leuk topic! had ook meteen ff een vraagje; hoe moet je aan dat rad draaien dan? ik krijg het niet voor elkaar... zit nu in level 29.
hey mouschy jij ook hier Je moet een credit ebruiken voor dat rad. ik heb er nu iets van 6x aan gedraaid totaal, en krijg alleen maar domme dingen
Hier staat de uitleg over de beentjes. Het heeft niks met mensen benen te maken lol. Hond botjes / toverstafjes
Ik heb net level 50 behaald Dat rad is stom, had 1x 50 credits daarna alleen maar gele rozen of van dat roze mestspul waar ik zelf niets aan heb
Ik recycle de liefdesmest Elke keer als ik het bij iemand gebruik, pak ik het gewas: BOEM bommetje whahaha Dusse...recyclen die rommel
Ik laat me ook nog te vaak verleiden voor dat stomme rad....grrr Hij staat al expres zo hoog mogelijk, bijna buiten beeld maar als ik dan weer wat credits heb..moet ik draaien haha Ik lees wel vaak 1x 50 credits gewonnen daarna geen credits meer (ikzelf idem), zou het doorgestoken kaart zijn? Zij kunnen dat toch niet sturen?
Hmmm heb 200 bommen..kan ze idd net zo goed allemaal verpatsen, graaf er genoeg op en als je 1 treft bij iemand in zijn tuintje...heb je er weer 1 bij
whoehoehoeeeeee level 10!! wie wil mij sponsoren??? staal, schroeven, verf en hout heb ik HEEEL hard nodig