schijnt niks uit te maken , ik deed nl ook vaak jatten en dan de hond eten geven zodat de volgende feest was niet dus
Ik ga dus maar niet draaien aan het rad, ben altijd net zo blij dat ik weer credits heb, ALS ik er een krijg haha! ik koop er liever grond van...
Ja, ik kocht er ook altijd grond van...maar nu kost een stukje grond echt enorm veel credits! Toen ik er 50 won heb ik wel zoveel mogelijk grond gekocht tot dat level waar ik toen in zat.
grond nu voor mij 18 credits niet normaal, dus doen we maar ff niet. Makkelijk internet op je mob en bij de fysio moeten wachten hahaha
duur stukje grond inderdaad! Hier voor volgend stukje grond 12credits. kheb er op t moment ehm even tellen... NIKS! nothing noppes
welk machine kan ik het beste als eerste updateen?? bbq-spinmachine of drankmachine waar heb je het meeste aan??
Ik probeer van alle machines toch het spul bijelkaar te krijgen en ik hoop dat ik ze allemaal ooit kan updaten maar ik ga het eerst bij de bbq doen, anders heb ik voor niets een kalkoen in me opslagplaats
Miriee voor de bbq en kalkoen , je kan pas bij de 3e update je kalkoen erop doen Marleen zou wel voor de bbq gaan makkelijk voor kip en varken Roozjuh ik gebruik alles spin om kadootjes te maken en drank ook voor lekkere wijntje
zodat je niet de producten kan jatten van aantal dieren. zo'n sukkel heb ik ook maar heb m er nog niet uit gegooid. vind zoiets echt heel slap. wel van anderen jatten, maar het voor anderen moeilijk proberen te maken
Gewoon rustig met je handje over de massa van machines en beesten en dan lukt het pikken aardig hoor haha
Ilona bij 1 wel maar die ander heeft een schaap en die heeft hem heel goed verstopt en laat ik nou dol op schaapjes zijn
Whahaha, ik verstop niks hoor. Sommige doen dat wel, maar ik vind ze wel hoor. Het valt me ook op dat ze die verstopte dieren, zelf ook vergeten (krijgt dan als enige geen eten ofzo..hahaha)
Ik kom er helemaal niet op =O hij blijf bij dat laad punt hangen >.< heb al paar keer me venster vernieuwd enz hebben meerdere dit?