ik ben er al achter, je moet minimaal level 8 halen..dan kan je de kommen ook met geld kopen. de 2e kom kost dan 30000 munten
ik ben bij lvl 11. kan al wel een 2de kom kopen maar ik wil in mn huidige kom extra vissen en die moet je met geld betalen (6) en ik hem maar 5 en weet niet hoe ik aan meer kom.
HH: Ik zie ook geen sneeuw. Staat dat tussen de gewassen? Andere spellen: Ik heb cafe house, Store City, Tiki, Pet Party gespeeld maar ben er nu op uit gekeken. Ik speel nog wel af en toe Happy pigs en Fishdom maar HH blijft het leukste! Bij Fishdom zit ik nu op 3 fishbowls waarvan 2 een upgrade naar 8 vissen hebben. Voor de upgrades heb ik een enquete ingevuld en voor de extra kommen heb ik heel hard gewerkt Een paar dagen terug zat er een bug in het spel waarbij ik bij 1 speler steeds de eerste bezoekers bonus kreeg. Die persoon heb ik dus net zo vaak bezocht totdat ik genoeg geld had. Helaas lukt het nu niet meer.
oh okay...ik heb er ook maar 5 en ik wil ook graag mijn kom groter hebben en ik vertik het om er geld voor uit te geven om aan die dingen te komen
hoe kom jij aan geld voor die upgrade naar 8? ik blijf op 5 hangen. munten heb ik bijna genoeg om nieuwe kom te kopen maar ik wil de eerste upgraden
Ik had mijn post al veranderd maar ik heb een enquete ingevuld en daarmee groene biljetten gekregen. Voor de 4de auquarium moet je 200000 betalen. Dat duurt nog wel even voordat ik dat bij elkaar heb gespaard. Zit nu trouwens op level 15.
Ik denk niet dat er enquetes zijn waar je geen gegevens hoeft in te voeren. Ik heb daar gewoon een apart emailadres voor en geef nooit mijn telnr.
Het rad van fortuin geeft de verkeerde prijzen. Zo krijg je bij 5.000 coins een vleesetende plant en bij 10.000 een majasuka, de gele roos is sneeuw en de zak liefdemest wordt liefdesvoer. De planten zijn geavanceerde gewassen en kunnen wij niet gebruiken in onze versie. Hiervoor heb je eerst een rood toverstafje nodig om je land mee voor te werken Ons advies is dan ook NIET DRAAIEN AAN HET RAD, wij hebben niets aan deze prijzen. Heb je reeds aan het rad gedraaid, bewaar je prijzen en verkoop ze niet. We hebben dit reeds gemeld aan de makers en verwachten dat ze dit zo spoedig mogelijk zullen aanpassen
helaas we kunnen er nog niet op! De laatste tijd gaat het niet echt soepel bij hh telkens is er wel wat! maar we wachten af!