Hij blijft hangen op Loading zeg maar...grrr... was ik vanmorgen lekker vroeg is er eerst storing en dan doet ie het niet... *zucht*
Hier deed hij het vanochtend niet en vanmiddag om een uur of 1 nog niet. Nu wel weer. Op de laptop blijft hij bij mij trouwens altijd hangen op het laadscherm in het begin. Terwijl hij het dan dus wel doet op de gewone pc. :S Maar ja ondanks de bugs is het zo verslavend he...
lol was er hier eentje op ZP die mijn inbox heeft gespammed met stuk of 7 a 8 berichtjes haha weet alleen niet hoe ze hier op ZP heet XD maar vond het wel een droog gezicht, krijg niet zoveel emailtjes en opeens heb ik er vet veel van een persoon, en allemaal de zelfde =P
en vraagje wat verkopen jullie nu wel of juist niet uit jullie voorraad? soms denk ik van is het nu slim om dit te verkopen of juist niet. Bv de dranken die je krijgt na oogsten van drankenmachine of vlees van de bbq enz enz
Ja hoor, ik verkoop alles wat in een automaat is geweest (behalve boter en stoffen trouwens). Van boter kon je eerst cake maken. Ik neem aan dat er straks weer wat voor terug komt, dus die bewaar ik. Druiven, appels en aardbeien bewaar ik voor de drankenmachine. Eieren verkoop ik (levert ook geen hol op). Ook ben ik gek op verzamelen. Van die Afrikaanse olifant heb ik tot nu toe alles opgeslagen (vergrendeld), inclusief de gejatte opbrengst, dus er staat voor heel wat geld onder dat slotje
Boter en kaas bewaren ligt voor de update klaar. Dranken kun je bewaren voor vlees op de bbq maar moet je daar wel de deiren voor hebben afrikaans thema wat ik allemaal lees heb je er niks aan hier nog wel een slot op Giltje hm ik ook vandaag 10 berochten in hyves zelf
Ja, maar die heb je zo bij elkaar. Dranken kan je idd bij je bbq gebruiken maar ik koop geen extra credits en heb dus geen gekke dieren.
Ik zie nu van die mail...ik wil die email ook wel hoor Kaas heb ik trouwens niet...dat wat ik kon jatten heb ik verkocht. Niet zo slim dus... Nouja, je kan niet alles hebben he