Heb me paar dagen geleden ook maar eens aangemeld na dit topic maar zit pas is level 6 Klopt het dat je per dag 1 credit krijgt? En nu moet ik als opdracht een hond kopen maar wat kost die veel credits! Kan ik die nog ergens anders mee verdienen?
Loki je krijgt niet elke dag 1 credit je krijgt een credit als je een level omhoog gaat. Om aan veel coins te komen voor een hond zou je veel moeten jatten bij anderen
haha kreeg je maar 1credit per dag! maar zo gul zijn die ontwerpers van t spel niet. ben op account van mn zoontje ook HH begonnen. maar de beloningen krijg ik niet als ik opdrachten heb gedaan. dan krijg ik een melding dat ik de beloning al heb gehad of dat de opdracht niet meer bestaat....
Ow wat vreemd? weet wel dat het vreselijk saai is sinds t nieuw thema hahaha mensen oogsten meteen alles.
ik oogst mn veldje als ie klaar is en dan ga ik weer verder met mn normale gewassen. dit verdient niks en je Ervaring groeit ook voor geen meter
Welk gewas hebben jullie het meeste? ik doe die paarse bonen het meest. Kost het minste en je verdient er goed mee.
hier ook altijd die paarse bonen, alleen nu ffies die zonnestralen gezaaid. schiet voor geen meter op dus als die klaar zijn ga ik weer over naar paarse bonen
Met die paarse bonen kan je geen katoen maken, geen drankjes maken en je vlees niet extra klaarmaken Ik zaai dus van alles
happy doet het niet.. ik ben nou flink met erwten aan het oogsten en zaaien dan eheb ik voorlopig weer genoeg..
Nou ligt ie er wel weer uit. Ik doe niet actief mee met het nieuwe thema om te winnen..maar vind alle missies voltooien dan weer wel leuk
Wat waren er maar 2, die missies? Ja, die derde komt volgens mij nog.... tweede deel van het thema (zoals ik het gelezen heb).