hahaha nee ik heb al een tijdje niks meer verkocht vandaar mijn charm is 7. heb nog wat sieraden en boeketten om te wisselen, iemand?? - Perzik en Pruimen bloezem 140 - Fireworks 180 - Sunny 390 - Groene Bladeren 230 - Blauwe Bladeren 260 - Ster 550
Ik heb niet achterlijk veel (goede) buren maar vind het genoeg. Verder heb ik mijn Hyves niet voor niks afgeschermd Wil niet dat mijn gegevens en vooral foto's etc. bij vreemde erin staan.
Charme hier 37. Roozjuh heb ff geen ketting en boeketten haha als ik wat eb stuur ik je wel ff een mailje
maar roozjuh je hebt de kettingen toch al niet gemaakt? want dan verlopen ze wel als je ze niet wkijt kan haha, ik heb bijna een keting klaar denk morgen wel laat je wel weten
Roozjuh kan bvb wel jou fireworks ruilen tegen een owboyhoed die is 190 charm alleen moet ik dan zo eerst mn katoen erin gooien en dan kan ik morgen de hoed maken haha, heb je hem morgen middag
nee heb nog niks gemaakt als ik 1 maak en iemand had liever de andere ketting gewilt ofzo, dan heb ik pech want dan zijn mn bloemen al gebruikt cowboy hoed? o ja hoor is ook prima! ik heb geen spinmachine dus kan die dingen zelf niet maken
roozjuh choed zit erin, als ik thuis kom dan stuur ik hem je. hier al 1250 zonnestralen maar nog steeds 1000+ haha. Mannetje zn tante staat wel in de top 1000 zal aan haar vragen welke plek met hoeveel stralen
sheann: welke kan je ruilen? edit: Danjo, er is een postbode bij je langs gekomen Beetje laat is hij want hij heeft Fireworks langs gebracht haha