Proudmam die mag je hier neerzetten, Ik weet wel dat paarseboon je sneller levelt en veel mesten dan is alles sneller klaar. voor je charmes veel kadootjes maken en weggeven
Die wil ik ook wel weten! Welke ik vaak gebruik is die van achtergronden kopen die veel exp geven zoals de rainbow dan gaat het iets harder want geld zat maar meer weet ik er niet dus shoot!
Ik kon er net wel weer op, ik heb wat bestanden geleegd en dan doet hij het meestal weer prima. volgens mij moet je de adobe cache legen ofzoiets staat anders wel beschreven op happyharvestfansite op het forum. Ik heb wel eens credits gekocht alleen is het zo jammer dat het niet blijvend is en de dieren of achtergronden weer verdwijnen. Gr Jacquelien
o haha dan weten we dat ook weer paarse bonen je sneller levelt haha ik kom er vaak niet echt goed op slaat vast ofzo geen idee
Ja of de zonnebloem die levert niet veel coins maar wel wat 102 exp in 23,5 uur handig als je die dag toch moet werken ofzo
Ik ben benieuwd naar de sluipweggetjes Proudmom! Dat van die paarse bonen wist ik al...die ben ik ook als een gek aan het planten de afgelopen tijd En veel bouwen/upgraden helpt ook om sneller te levelen.
o goede tips hier je kan tegenwoordig ook bellen haha voor je cions zie ik nu pas haha moet alleen 10 aan de lijn blijven
hier al hele week die paarse bonen aant planten gaat zo stukke sneller. zoals iemand al zei, die achtergronden kopen. heb toch coins zat. had er vorige keer bijna 3miljoen. wist megod niet wat ik ermee moest doen. heb iedereen met kerst maar kadotjes gegeven
Die achtergronden gaan idd sneller maar ja heb ze allemaal al 2x gekocht dus dan moet je weer ff wachten. Ga straks nieywe thema kopen van coins wel bijna 3 miljoen
Ik had er ook zoveel en met kerst heb ik me toch nog wezenloos moeten jatten , Maar vond het wel leuk een doel
ik heb t opgegeven met mn kerstboom. 1x geupdate en vond t wel prima zo. was mn credits aant sparen voor extra stukje grond. net eindelijk 7de credit kunnen bemachtigen, nu staat de teller weer op 0
Ik vind het echt jammer dat je je coins niet voor credits kan inruilen...zo zou je veel meer kunnen kopen/doen. Ik wil allemaal van die leuke beesten kopen, maar dat kan alleen met credits
tis jammer en vind veel beesten ook wel erg veel credits, maar jullie kunnen ook enquetes invullen en gratis filmpjes kijken he voor wat credits
Danjo, ik krijg 9 van de 10 keer geen credits na enquetes Sluiproutes; Achtergronden kopen was al genoemd Maar het schijnt datals je alles volzet met witte raap, en alles direct omploegt je ook een eind omhoog schiet! (nog niet geprobeerd)