Duurt altijd even, voor je ze erbij hebt. 491 zonnestralen nu....zal nu niet meer zo rap gaan. Rachel, level 53! Super zeg!
Maar ik speel het ook echt al vanaf het begin Toen had ik maar 2 vriendjes haha maar gaat nu niet meer zo hard. Ik krijg ook vaak geen gratis credits, heb ook een keer de betaalde credits niet gehad
Ow zo, ik speel pas een paar maanden. Nee, als je na twee dagen je credits nog niet hebt, komen ze ook niet meer vrees ik. Het is geen spelletje zonder fouten inderdaad. Daarom geef ik er ook geen stuiver aan uit.
wendelaa raar ikhoor het wel meer , al die dingen die ik heb ingevult heb ik na opnieuw hyves aan t emelden er netjes bij gehad
Hm kun je hh geeen mail doen? zie op t forum wel eens mensen die un nummer doorgeven van hh onderaan je scherm
Ja, zou ik sowieso doen als je ze gekocht hebt. Bij het invullen van die reclame zou het me dan niet zoveel kunnen schelen. Gewoon ff je nr. achterlaten inderdaad.
doe ik het weer...! ik dacht laat ik nog 1 poging wagen aan dat rad... WEER PECH! ik krijg altijd mest en drankje of die roos. ik stik daarvan. gimmie credits
Wendela: Ik wacht ook al 2 dagen op credits. Ik had de mascara gekocht tegen verzendkosten maar heb nog geen credits gezien. Radverslaafde: Ik heb in het begin 1 keertje aan het rad gedraaid en daarna nooit meer. Blijf er toch eens vanaf Roozjuh!
Ik heb 1321 zonnepunten vind ik erg veel maar helaas is het nog niets haha Ik ga ook niet teveel meer er aan doen want de cadeaus die je voor 100 zonnepunten krijgt vind ik tegenvallen elke keer mest of 1 appel ofzo dus mwah beetje jammer. Dus weer lekker verder met mijn machines te laten draaien en hopen dat de drankmachine snel geupgraded kan worden wil nieuwe brouwsels maken.
ben je met zoveel zonnepunten nog 1000+ rang? Ik ga er sowieso geen geld insteken, weet toch dat ik het met die aantal euro's het toch niet ga redden. Denk dat je er heel wat geld en tijd in moet steken wil je eens in de top 100 komen. Maar idd wel erg jammer dat je met 100 zonnepunten zulke lullige cadeaus krijgt, dat had vele malen beter gekund. Welke machines verdienen nou het best? En levert veel ervaring op? Heb nu een custardmachine en zo'n ding waar je doeken mee kan maken? Beide nog op level 1, omdat ik het nog niet lang speel en omdat ik niet echt veel cadeaus krijg (en omdat vaak de verkeerde is, maar dat geeft niet)
Ook hier een happy harvest verslaafde! Haha Maar ik had even een vraagje. Met de custardmachine maak je boter, die vergrendel ik omdat ik hier had gelezen dat je dan weer iets kunt maken als je hem upgraded. Is dat met de goudse kaas ook zo??
Custardmachine op de fansite staat dat dat in d eplanning lig van de kaas weet ik het niet wel boter en ei , maar ik bewaar de kaas wel je wet t nooit