Danjo: yep ik heb hem! tot nu toe elke dag. Moet zeggen vind het echt makkelijk heb hem telkens meteen. Van mij mag er wel wat meer uitdaging in zitten.
wil er iemand nog iets ruilen? Ik heb in de aanbieding bloemen: rijkdom en status 160 charm sieraden: lucky flowers 530 charm
wat wil je ruilen? boeketten moet je maken met de bloemen die je oogst, daarme maak je in fabriek je boeket en die kan je als kado sturen naar 1 van je vrienden same met ketting en ringen (mineralen uit je mijn)
en dan die roze zakken mest hoe kun je die bij je vrienden kwijt? als ik bij mezelf wil doen zegt hij : kun je alleen bij je vrienden daar snap ik de ballen niet van
blondjuh: ga naar een vriend, klik links op je zakje met 'Gekochte Items' en dan dat roze zakje op 1 gewas klikken van die vriend.
butterfly: dat is op de fansite!! DUs niet in het spel! Je kunt dan elke dag een dagcode invullen in je profiel en daar krijg je 100 punten voor die honderd punten kun je dan inlevering om 1 keer mee te doen aan een loting om credits!! Je mag zo vaak mee doen als je wil!
marleentje: Wendy Profiel - hyves.nl ik ga nu ff snel mn zoon uit bed halen en dan stuur ik je Ster terug