Op de happyharvestfansite (denk er punt nl achter en je weet waar je heen moet) kan je meeloten naar een Wallie. Je moet daarvoor punten verzamelen dmv klikken op banners, pagina's op de site bekijken en de dagcode zoeken. Voor elke 100 punten mag je meeloten. Je mag zo vaak inzenden als je wilt. De dagcode kan je elke dag zoeken op de site en levert 100 punten. Ook op Twitter en Hyves worden extra dagcodes gezet. Ik kan de dagcode van vandaag niet vinden.
ja hb hem!! En ff kijken wat er verloot word. Sorry hoor ik ga het zo ff uitpluizen bij een bakkie koffie. Kan ik ff helder nadenken. Maar thnx voor je hulp meid!
Vraagje.. Wie kan mij helpen.. Ik heb een koe die klaar is voor de slacht. Als ik hem echter wil pakken zegt hij 'Hier kan niet geoogst worden'. Wie weet hoe ik dit kan oplossen of waar het door komt?
sry weet daar geen antwoord op, heb geen slachtkoe. Maar t lijkt me dat als hij klaar is dat je m met dat witte handje moet kunnen pakken. Succes
Soms moet je inderdaad even op vernieuwen klikken (of op mijn boerderij). Ja, heel vlot is het spel niet...
mmm ga ik meteen proberen! MAar volgens mij heb ik dat al eens gedaan en kreeg er toen echt niet zoveel...