dat doe ik met die paarse bonen. alles in 1x oogsten en ploegen. nog niet opgelet of dat extra opleverd
Proudmum wat raar ik heb gisteren filmpje gekeken london ff eruit en er weer in staat erbij en ook al wat enquetes gedaan zonder adres in te vullen ook erbij gekregen. totaal nu zon 16 bij elkaar. Jij bedoeld eigenlijk witte raap erin zetten bemesten en dan weer oogsten dat gaat idd ook snel, wat sneller dan parse boon allen is paarseboon dat weer wat meer waard in rang
Ik heb nu het cachegeheugen geleegd en cookies weggegooid, maar ik kom er alsnog niet in :x En ik zou nu in level 22 komen als ik mijn spullen zou verkopen...grrr... (hoezo verslaafd?)
ze zijn weer lekker bezig... heb half uur geleden al mn diertjes eten gegeven, erna kon ik niet meer inloggen. nu weer wel en kan ze weer opnieuw eten geven grr
ja, hij stond er net perongeluk al tussen, had m snel gekocht maar toen was het 'server bezet' en weg olifant
Misschien is het al gezegd maar heb niet alles gelezen (veel te veel). Maar kan iemand mij uitleggen wat voor spel dit is en hoe ik er aan kom? Moet ik me ergens voor opgeven of hoe gaat dat? Klinkt wel heel leuk!
Jessy: Je moet een hyves account hebben en dan kan je het vinden onder games - social - Happy Harvest.