Weet je ook of je je vaker kan inschrijven voor de Wallie of heeft dat geen zin? edit: Ik kwam het volgende tegen op de fan site Zoals Gea al schrijft je mag zo vaak inschrijven als je wil. Als je slim bent doe je dit ook zo vaak mogelijk. Daarom geven we elke dag ook de dagcodes. je moet het zo zien stel er zijn 100 mensen die zich inschrijven dan heb je een kans van 1 op 100 heb jij nu 5 keer ingeschreven dan heb je een kans van 5 op 100 Je kunt buiten het inschrijven op de Wallie kaarten, niets met je gespaarde punten. het gaat hier niet om wie de meeste punten spaart.
ja hoor als jij veel punten hebt inschrijven en veel lezen en waarderen levert ook weer punten op sta ook al 5 x ingeschreven
De dagcode gaf vandaag schijnbaar wat problemen, iedereen heeft nu 25 bonuspunten gekregen. Wanneer je de juist code gevonden hebt en nog invult krijg je nog eens extra 25 punten!
Hier vandaag ook alweer de code ingevult nu al 6 x ingeschreven haha. Ga zo maar als mn meisje wakker is even na de speeltuin tis lekker weer. Bezigbijtje je bent niet meer actief
Danjo: waar kan je dat terug zien hoe vaak je je hebt ingeschreven? Moest trouwens wel ff zoeken voor de dagcode.
Ik loop een beetje spaak op de maak van mijn bbq. Heb hem gekocht maar het ontvangen van schoef/staal/verf schiet niet zo op, heb maar 3 actieve buurtjes Heb wel een 2e account aangemaakt (level 7 pas, maar men moet ergens beginnen) waar ik 'iedereen' toe kan voegen zonder persoonlijke hyves op hol te laten slaan. Als iemand intresse heeft naar een actieve buur (ik stuur iedere dag kado's ) maar die nog niet zo ver is: kyara-05.hyves.nl
He meiden, zit ook op happy harvest, level 40. Ik lees nu net van de dagcode maar word er niet veel wijzer van, kan iemand mij uitleggen hoe het werkt...
Shean bij leden en acties en dan punten daaronder zie je een heeel overzicht wat eraf is en wat je verdiend hebt aan punten. Dreamwish je kunt dus elke dag een dagcode invullen , bij de tip zie je vaak een plaatje en dan kun je de zoekfunctie gebruiken en dan zoeken. de code staat altijd boven aan een pagina dikgedrukt in het rood, als je hem hebt kun je hem invullen. en als je dan 100 punten hebt dan kun je je inschrijven voor de verloting
Danjo: Heb het gevonden bij leden/acties en onder laatste activiteit. Maar wel een beetje lastig om alle pagina's door te spitten om te kijken hoe vaak ik me heb ingeschreven. Dreamwish: Hier is de uitleg over de dagcode Tip van de dag
mama: Oh dat is heel vervelend. Als het nou andersom was. All: De zonneactie is voorbij, hoeveel zonnetjes hebben jullie gespaard? Ik heb er 2191 bij elkaar gespaard zonder dieren.