Ik zag ook de volgende drankmachine bij een buurtje staan? Volgens mij is het een upgrade. Zijn jullie die al tegen gekomen?
Hahaha ik heb geen idee. Eigenlijk speel ik het spel op de gok. Doe maar wat. Het zal wel goed zijn want zo af en toe mag ik een level omhoog. Vind het echt raar dat ze zomaar weg zijn. Heb ook niks gekocht ofzo.
583 zonnetjes. En die drankmachine nog niet gezien...Maar ik heb mijn gewone drankmachine nog niet eens. Voor die credits kun je ook een berichtje sturen naar iemand van de happy harvest hyves....
jahaaa ik doe dit spel ook. Nog maar een dag of 8, maar ik ben nu al helemaal verslaafd. Het is zo leuk!
Iemand een boeketje bloemen ruilen? Ik heb er twee: Boeket madeliefjes, 124 charm Rijkdom en status, 160 charm
shean: ik heb ook een boeket rijkdom en status! Dus ruilen maar haha! Onder welke naam speel je mee? Dan stuur ik hem meteen naar je toe
Marleen: ik stuur je een berichtje via HH Roozjuh: welk boeket heb je? All: voor degene die enquettes invullen... Er staat er weer eentje bij voor 7 credits.
Roozjuh: heb nu niks om daartegen te ruilen. Maar als ik weer wat heb gespaard dan hoor je het wel. Keltje: Heb je ook nog iets anders om te ruilen? Heb nu alleen de ketting Ster met een charm van 550.
Ladies er is een nieuwe actie zouden jullie willen klikken??? Help out danjokus - Get Your Wallie - Get free wallie cards! - 602 visitors online wil je ook lid worden ? mensen mogen dan elk 24 uur stemmen krijg je 3 credits voor bij 500 credits krijg je nl en wallie van 5 euro ter waarde van 60 credits altijd leuk toch link om lid te worden http://www.getyourwallie.com/register/2264/danjokus tip wie op hhfansite zit daar kun je je link ook plaatsen zodat mensen op je stemmen
geklikt kan je ook bij mij doen? Help out Roozjuh - Get Your Wallie - Get free wallie cards! - 592 visitors online