Hihi, ja het is nogal druk hier Moet ff wennen aan mijn nieuwe leventje... Begin nu wat meer te wennen aan het nieuwe ritme
Ben sinds kort met happy harverst aan de gang, zit nu in level 11. Heb geen idee waar jullie het over hebben met de wallies????? Maar heb nog een vraag, hoe kom ik aan charms?????????????
Je kan al je antwoorden vinden op Happy Harvest fansite | Home Zowel je vraag over charms als je vraag over de wallies worden uitgebreid besproken. Succes!
ja die charms snap ik ook nix van, ik doe echt mijn best maar heb nog 0 hahaha Je kan een wally account aanmaken Get Your Wallie - Get free wallie cards! - 569 visitors online < hier Dan krijg je een link en die kan je dan ook in het lijstje zetten, bij iedere klik krijg je punten en bij ik geloof 500 (pin me er niet op vast) krijg je een wallycard die je kan inwisselen voor heuse credits
Mariska via deze link even lid worden Get Your Wallie - Get free wallie cards! - 574 visitors online dan krijg je een bevesteging via je mail dan weer inloggen en dan krijg je 2 links te zien die eerste link kopieer je even en zet je dan hier neer en bvb in je www van hyves zodat mensen kunnen stemmen. Ook kun je hier de hele lijst even op iedereen stemmen aanklikken zelfde icoontje aanklikken en klaar is kees. ook kun je via www.happyharvestfansite.nl je aanmelden en dan ff lid daar worden en ook die link daar neerzetten zodat meerdere mensen op je kunnen stemmen. Charms krijg je door kados te maken en te versturen
en het is dus echt waar ik heb gisteren mn punten gewisselt en vannochtend had ik mn wallie in mn mail
Als je lid wordt van de happyharvestfansite en daar je link neerzet, krijg je dan niet allemaal spam enzo?
niek je moet dus linnen,katoen planten en een rups,schaap hebben bvb en daarvan kun je met de spin machine alles in elkaar zetten. ook kun je elke dag graven in de mijn en daarmee kun je sierraden maken. en je kan bloemen planten voor een boeket. die kun je dan versturen na je vrienden ( ff mail doen of iemand dan wat wilt ruilen)
De site wordt gerund door liefhebbers van het spel. Ik heb nog nooit spam ontvangen door mijn lidmaatschap daar.
jeetje wat een handelingen voor een paar punten Heb nu een spinmachine gekocht, maar moet nog twee planken hebben voor ik kan beginnen. Hebt veel geduld nodig bij dit spel
Mariska tja maar goed het spel is wel het leukste om met credits te spelen en vertik het om ervoor te betalen dus gratis credits ontvangen is altijd leuk. en het valt wel mee , ben drukker met op iederen stemmen haha. maar goed doe tussen de middag een rondje en savonds ffkes