Mijn rondje weer geklikt! Het gaat bij mij ineens ook niet zo snel meer. Is er misschien iets veranderd aan het aantal punten dat je per klik krijgt??
Loki ihi nog fftjes en op facebook in de gaten houden wanneer er weer wallies zijn. ben vrijdag wel 45 min bezig geweest met klikken wat een drama zeg bah bah maar had weer een wallie. Morgen weer een nieuwe missie leuk leuk
Ik heb vandaag ook mijn boerderijtje maar eens tevoorschijn getoverd, maar ik snap er de ballen niet van hahahahaha. Moet ik gewoon elke dag even kijken ofzo om credits te verdienen? Want ik kan nu nog niks...
Je missies volgen en planten en oogsten dat is het eerste wat je moet doen. elke dag in je mijn graven en elke dag kadootjes sturen na vrienden zodat jij ze ook terug krijgt
Dan dus geld sparen voor dieren die voor coins te koop zijn en met de dingen die je krijgt machines bouwen
kyara-05.hyves.nl Mocht nog iemand een buurtje willen. Mensen die kado's sturen krijgen er iedere dag 1 terug Lvl 20. Leuk die witte valentijnsdag, die missies van de eerste levels miste ik we'l. De aardbeien zitten al in de grond! Weet iemand waar de opslag van die liefdeshartjes komen te staan?
loki even via fansite kijken bij gratis credits staat een link in het blauw meende ik. die hartjes staan in je opslag
GetYourWallie.com | Facebook stel voor dat er om 2 uur kaarten komen begin om kwart voor 2 al met klikken dus klikken terug na credts en dan blijven herhalen je hebt bvb vaak niet met 10 x klikken. heb van de week dus zeker wel 45 min zitten klikken. pff ja je moet er wat voor over hebben. gewoon een aantal x per dag kijken wanneer er wallies komen
staat dus nu alwel dat er kaarten in de avond komen. dus in de gaten houden vanmiddag dan komt er als t goed is ook een tijd bij te staan
GetYourWallie.com | Facebook hier posten ze dus vantevoren hoe laat ze weer komen? Hartjes zijn gevonden