Ohhh! Hahahha ik ben blond he, verklaart veel! Dank je... Ik heb er speciaal facebook voor aangemaakt en dan gaat t wel een stuk sneller!
Misschien een beetje dom , maar ik heb facebook en geen idee waar ik die link moet plaatsen. Ik heb echt nog maar 280 credits. Ik kan trouwens een jurk en blauwe bladeren ruilen, allebei 260 charm.
die link wel erneer zetten via getyourwallie ( waar die code staat) en daaronder plakken dan gaat het echt wel heel snel hoor
Jaa hier ook gelukt Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij in mn mail staat. Denk dat ik landjes ga kopen van de credits. Ben nog aan het twijfelen of ik ook de rode rozen ga kopen voor de valentijn. Doen jullie dat?
Via facebook gaat het heel snel aurin. Ik doe enkele keren per dag een uurtje klikken en dan vaak ook eigen link plaatsen. Heb er nu al weer over de 160 en heb om 1 uur mijn wallie pas ingeruild en tussendoor nog bezoek gehad ook
Loki ik had nog 2 rozen gekregen als kado tijdje geleden en 1 krijg je er dus jaa ik doe mee, loki,keltje super meiden een wallie Hier ook weer rondje geklikt aurin en deesdees facebook gaat echt heel hard hier hoor rn die nieuwe link die ik gaf ook "D
In de laatste missie heb je zelfs 5 rode rozen nodig toch? Jammer dat het niet zonder credits kan Zag op de getyouwallie faceboekpage dat er morgen iets flink gaat veranderen en dat ze aanraden de mensen die nog een wallie kunnen/willen dat vanavond te doen. Ben benieuwd Was net zo enthousiast weer aan het sparen (al weer op de 230 )
heb net nieuwe spelletje ondekt: Forest Story. Wie kent dit? snap er nog niet veel van maar tis wel grappig
Loki ik las het ook ja ben benieuwd dan. kan sowieso ook al had ik genoeg gehad mn wallie niet in kunnen leveren. kan maar eens per 7 dgn. we zien het wel Roozjuh nee ken ik nie