zover al ik heb 20 buren maar die slapen allemaal zijn er 3 van die echt fanatiek spelen dus gaat niet hard. en helaas nog geen olifant grrrrr
dit kreeg ik net Beste Happy Harvest Spelers, Helaas gaat er technisch iets fout, waardoor de olifant niet verschijnt in het spel. Omdat we graag willen dat iedereen van deze actie gebruik kan maken, hebben we besloten deze actie te verplaatsen naar een nieuwe datum en tijd. Zodra deze bekend is zal dit bekend worden gemaakt op het Happy Harvest Forum. Onze excuses voor het ongemak en excuus voor het lange wachten. Tot die tijd een klein olifantje dat jullie hopelijk toch nog een beetje blij maakt We wensen jullie een fijne avond en bedankt voor jullie geduld. Met vriendelijke groet, Hyves Games
denk dat iedereen dat mailtje heeft gehad, wat een flop zeg tjonge jonge. Mogen nog wel iets gratis erbij krijgen hahaha
op hyves heb je ook een hh-hyves, waar je nieuwe, actieve buurtjes kan vinden. Ik heb er zo ook heel veel gevonden. Gewoon een oproepje plaatsen. Alleen heb je dan wel veel vreemde mensen in je vriendenlijst, dat is een nadeel.
Ik zit in level 36 en ben echt een beetje TE verslaafd volgens mij .. hahah Jammer van die olifant, maar ze bedenken vast wel iets anders leuks. Ik geef er trouwens geen echt geld aan uit, dat vertik ik dan weer (Hollander).
meiden jullie maken me nieuwschierig, ik heb er vaker van gehoord maar geen verstand van verder. Ik zit veel op hyves hihi dus vertel wat is het, hoe werkt het, kost het iets, hoe kom je aan coins enzv... misschien kunnen jullie mij overhalen?
Happy Harvest Hyves is leuk spelletje, een boerderij bijhouden. Oogst gewassen en voed je productie dieren. Hiermee verdien je coins. met coins kan je weer nieuwe dingetjes kopen. Kijk bij Games op hyves. Kom maar op als ej verder nog vragen heb
klopt het dat het in het begin saai is? ik heb al ondekt hoe je onkruid kunt wieden, kunt oosten en kunt bemesten, maar verder snap ik dr nog weinig van8)
Ik had m indd gevonden nadat ik die ene geopend had jah.... ik vind t zo jammer dat ik zo weinig coins heb aan het begin!
dat gaat wel heel snel , bij vrienden kun je jatten zodat je veel coins verdiend. dus in het begin veel planten oogsten en jatten en natuurlijk je opdrachten voltooien
mijn opdrachten zijn nu indd voltooid, zit alleen te wachten tot ik weer 3x kan mesten dat is nu nog de opdracht maar dat haal ik vandaag iet meeer en dat jatten, dat zien vrienden ook? Of niet
moet trouwens wel zeggen ik heb een behoorlijke vriendenlijst maar het jatten is nu hier ook 0,0 gezien er vanmiddag gewerkt is aan de site