Heb in level 2 pioenroos gehad. maar je kan er geen hele boeketten mee maken hoor, dus kun je beter zelf bloemen kopen en planten
Loki: Ik breek indd alleen maar lvl 2 en 3 eieren. Maar krijg steeds lavendel. Charm zie ik het nut niet meer van in. Je krijgt meer geld voor je gewassen maar ik heb toch geld zat.
Ja de lavendel heb ik nu ook 3. De 9 voor een charmboeket zal ik niet meer halen voor morgen Tsja, charm is idd leuk omdat je opbrengst hoger wordt maar geld is niet zo het probleem. Die verekte credits he? Ben nu wel wat aan mijn charm aan het doen maar zit dan ook pas in 5, dat vind ik wel een beetje sneu Vanaf een bepaald level/charm krijg je toch ook meerdere inlogkado's per dag? Wie weet wanneer dat is?
meerdere inlogkados? nee hoor zit in charm 78 maar krijg niks niet anders als mn andere account in charm 3
Mhh ook niet ivm met hoger level? Jij krijgt er ook gewoon 1 per dag? Weet niet hoe ik daarbij kom dan En jawel, er is weer een nieuwe missie! Lijkt ook weer haalbaar zonder credits, dat zou tof zijn!
Paasmissie heb ik niet gehaald maar we gaan weer vrolijk verder met de nieuwe. Denk alleen niet dat je het kan halen zonder credits. Ik zit nu vast bij missie 3. Moet nog 35 zwaardlelies ergens vandaan halen maar heb geen zin om daar credits aan uit te gevebnn.
Ik heb in totaal al 11 zwaardlelies gekregen uit de kistjes dus als je die genoeg open maakt moet het goed lukken zonder credits! Ook heb ik al 6 credits uit de kistjes! Deze keer een missie waar je met meer credits uit komt dan in gaat Zitten echt leuke dingen in de kistjes: credits, tulpen, liefdesmeststof, super meststof, dierversnellers, toverstokken. Heb er nu 14 geopend, nog 16 te gaan! Arg, verslavend!
Onderin de balk waar eerst de hamer stond van de paaseieren Open er niet teveel ineens, missie 2 en 3 vragen ook om kisten te openen (5 en 8 stuks uit mijn hoofd)!
Oh ja, in de kistjes zitten natuurlijk ook zwaardlelies. Ga weer even wat breken. Arrgg 4 kistjes gebroken maar alleen maar toverstokjes
Oh dat is wel zuur Sheann. Zo had ik iedere keer pech bij die 1 april missie, steeds meststof en dierversnellers maar geen maskers. Frusty
Hier gaat deze missie best lekker! Ik vind het leuk,die missies. Weet iemand al wat je met die certificaten kan?
Nog nergens gelezen idd, ben er ook benieuwd naar. Een Hall of Fame was makkelijker geweest, nu is mn toolbalk zo overvol Nog 8 kistjes te gaan voor het gouden zaad.. En dan missie 5 nog even .
Net 6 kistjes kunnen openen. Heb een lelie ofzo, 1x 2credits en verder alleen maar zo'n reageerbuisje oja en liefdes meststof voor dieren van je buren
Na 24 kistjes breken eindelijk 3 lelies gekregen Heb wel 10 credits erbij gekregen dus dat is mooi meegenomen. Nog 6 kistjes en dan ben ik klaar.