Gratis wallie card - Kliklink (Sheann) Gratis wallie card - Kliklink (Roozjuh) Gratis wallie card - Kliklink (Danjo) Gratis wallie card - Kliklink (andrea83) Gratis wallie card - Kliklink (marleentje26) Gratis wallie card - Kliklink (Loki09) Gratis wallie card - Kliklink (Deesdees) Gratis wallie card - Kliklink (butterfly1984) Gratis wallie card - Kliklink (baylee) Gratis wallie card - Kliklink (Mendy) Gratis wallie card - Kliklink (Rachel1984) Gratis wallie card - Kliklink (levi3)
Reageerbuisjes *lol* Lekker gul met de credits zijn de geweest bij jou sheann . Hier nu 6. Heb er mijn brievenbus mee geupdate (2x) want haalde het niet meer. Hoeveel vriendjes/kadootjes hebben jullie per dag? Ik heb 55 man in mn lijst waarvan 35/40 actieve-kadootjes-vrienden, gezellig Ppff die wallie card duurt wel onwijs lang he? Misschien dat ik em in september eens bij elkaar heb, zit nu op 230
Loki: Ik heb maar 30 kadootjes per dag. Ga daar geen credits aan uit geven. Ik heb al een wallie binnen. Heb heel veel enquettes ingevuld. Zit nu op 100 punten voor de tweede.
Maar bij de enquetes moet je toch je huisadres ingeven, doe jij dat echt? Ik ben dan bang dat ik gestalkt wordt met rotzooi, telefoontjes enz...
Enquetes doen wij niet meer, werd er echt knettergek van. Ze bellen / mailen ook als je NEE aangeeft. Ik heb de missie bijna voltooid. Vraag me wel eens af hoe sommige het doen, volgens mij is het voor hun geen sport meer, maar "kopen" ze alles gewoon af. Alleen maar mooi, ik heb die gouden Tulpen al bijna compleet zonder zelf iets te zaaien en oogsten
Misschien een heel dom vraagje, maar ik snap niks van de missie! Ik heb al 36 kristallen tulpen, maar hoe moet ik die planten?! Want ik heb als missie 3 kisten breken, maar dan heb ik die kristallen tulpen nodig. Heb al wel gevonden dat ik die bij erwten enz in moet graven, maar hoe?!!? Alvast bedankt! Liefs
Je moet naar fabriek gaan, daar kan je van 5 tulpen 1 schatkist maken en deze kun je dan breken, deze staat onderaan, op de plek waar je eerst de eieren moest breken
Ik weet niet of ik iedereen heb van hier op hh, dus als je me niet hebt voeg me dan toe, stuur je elke dag een cadeau, maar stuur je mij dan ook 1? Nu krijg ik helemaal niet veel en kan dus ook niet veel schatkisten maken.(Bobbie marianne, esther e Profiel - hyves.nl)
Whoehoeeeee, ik ben nog helemaal niet zover maar hoef nog maar 2 oranje / gele ... weet ik, tulpen! Zonder ze zelf gezaaid te hebben Nog 6 kisjes en klaar is klara.
Ik vind het ook alleen leuk zonder credits hoor elmo! Bij sommige in mijn lijst weet ik gewoon dat ze een hoop gekocht hebben, daar vind ik weinig leuks aan... butterfly: ik heb je toegevoegd. vanaf morgen krijg je standaard een kadootje
Elmo: Waar heb je die oranje tulpen voor nodig dan? Je hoeft toch alleen maar 30 kistjes te openen. Ik heb de missie gehaald en kan nu oranje tulpen kopen in de winkel
Sheann: 30 oranje tulpen oogsten/stelen is missie 5 waar je de laatste achtergrond voor krijgt en het dier. Maar die tulpen kun je pas zaaien zodra je de 30 kistjes hebt geopend en het gouden zaad hebt ontvangen (daarmee deblokkeer je de oranje tulpen). Hier de 30 kistjes voorbij en de tulpjes staan in de grond, over een uurtje is de missie voltooid en nog 8 credits gewonnen ook *happy*
Ik moet nog 2 kistjes, red ik vandaag wel denk ik. Die tulpen heb je nodig voor een deel van een missie. Ik heb ze allemaal kunnen jatten. Vanmorgen 4 credits gewonnen en nu 6...voor mij ook HAPPY Harvest
Loki:Oh dan heb ik dat gemist dat je die oranje tulpen nodig had voor een missie. Had er blijkbaar al genoeg gejat van de buren.
Haha dat kan natuurlijk ook nog! Ik plant nu vooral oranje tulpen daar krijg je volgensmij het meeste tulpjes bij en die zijn er tenminste lekker snel. Vind die kistjes openen zo leuk
Butterfly: je kunt het beestje toch behalen: Als je missie 1 t/m 4 afrond ( 3+5+8 kistjes openen) en 30 oranje tulpen jat van een buurtje dan ben je er ook (dat is missie 5 waarna je beestje krijgt)