owja en ieder level dat je omhoog gaat krijg je ook een credit ! En ook el eens als je zoveel dagen na elkaar inlog
Hallo! Ik speel ook Happy Harvest en ik kan ook nog wel wat buren gebruiken Thirza Profiel - hyves.nl
Ik spaar mijn credits ook op. Ik koop ze zelf niet dus moet soms lang wachten voordat ik weer een stukje land kan kopen. Heb net een stukje gekocht voor 120 credits dus sta nu weer op 3 credits.
zo dan zit je toch ook wel in een hoog level al ?? Ik zit in level 53 en als ik een stukje land wil kopen kost het me nu 19 credits geloof ik !
Ik zit in level 81 en voor mij kost een nieuw landje 70 Credits. Het is maar net hoeveel je er al hebt natuurlijk. Het wordt steeds duurder. Ik heb nu een mooi aantal dus gebruik gewonnen credits voor leuke hebbedingetjes
Ik zit in level 67 maar de kosten van het stukje land is afhankelijk van hoeveel stukjes je al hebt en niet van welk level je in zit.
Baylee: Ik heb nu 25 stukjes land. Het volgende stukje kost 130 credits, vind het echt wel heel veel worden. Ik heb nog geen credits gewonnen et de fruitmanden
Kan je ook een panda winnen daar ga ik voor haha Best al wat credit gewonnen met fruitmand denk nu al 10 stuks en veel van die drankjes bah heb ik niets aan grww haha